نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت:دغدغه اصلی من در استان اشتغال جوانان است و همواره بر این موضوع تأکید داشته‌ام.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار با تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان به مناسبت روز دانشجو، نسبت به اشتغال و ازدواج جوانان تأکید کرد و افزود: متأسفانه بیکاری در کرمانشاه غوغا می کند، لذا همه مسوولان باید با همه توان و انرژی به میدان بیایند تا این مشکل بزرگ حل شود.

او با انتقاد از بیکاری گسترده در کرمانشاه اظهار داشت: باید همگان بدانند که بیکاری در کرمانشاه حرف اول را می زند، بنابراین باید این معضل دغدغه اول مسوولان و دست اندرکاران باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: در خصوص مشکل بیکاری و ازدواج جوانان با ۶ استاندار حرف های مفصلی زده ام و نسبت به عواقب این معضل هشدارهای لازم را داده ام اما متأسفانه اهتمام جدی و اساسی تاکنون صورت نگرفته است.

آیت الله علما پیرامون اهمیت دانشگاه و حرکت های مهم سیاسی نیز گفت: از سال ۱۳۴۲ دانشگاه در خدمت انقلاب بوده و اندیشه های مترقی شهید مطهری، شهید بهشتی و شهید باهنر از دانشگاه به دانشجویان و نسل جوان سرایت کرد.

او با اعلام آمادگی برای دیدار همیشگی با دانشجویان اظهار داشت: من همواره مشتاق دیدار با دانشجویان هستم و دوست دارم در نشست های دانشجویان حضور یابم، اما روسای دانشگاه جلساتم را به جای دیدار با دانشجویان، با اساتید و پرسنل تنظیم کرده اند.

گفتنی است در این جلسه برخی از دانشجویان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون رخداد های استان پرداختند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.