نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر مناطق حاشیه‌نشین شهر بروجرد تخصیص داده شدکه جذب آن نقش مهمی در نوسازی این مناطق دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، عباس گودرزی،نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین یک میلیارد تومان اعتبار از سرفصل ملی، جهت تکمیل پروژه زمین چمن پارک "مادر" منطقه علی آباد بروجرد تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به مشکل واحدهای مسکونی کوی نیروی انتظامی بروجرد و اقدام جدی برای رفع این مشکلات گفت: همچنین در راستای الحاق اسلام آباد شمالی، باغ زعفری و منطقه مسکونی شمال ابراهیم آباد به شهر بروجرد اقدامات مهمی انجام شده است.

وی گفت: با تصویب طرح تفصیلی شهر بروجرد اقدامات اساسی در زمینه توسعه و پیشرفت این منطقه صورت می گیرد که تحقق این مهم با سرعت در حال پیگیری است.

گودرزی همچنین از پیگیری اصلاح طرح هادی منطقه نمونه گردشگری "ونایی" خبر داد و گفت: روستای ونایی از توابع شهرستان بروجرد سال ۹۹ با ۲هزار خانوار و ۶ هزار نفر جمعیت به شهر تبدیل شد و با توجه به منابع آبی بسیار و طبیعت زیبا و بکر، فصول مختلف سال پذیرای گردشگران است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.