مهمترین حوادث استان یزد امروز سه شنبه ۱۶ آذر را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد گفت: برای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق دام و عرضه خارج از شبکه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد قرار گرفت.

او با اشاره به کنترل محور‌های مواصلاتی یزد-کرمان تصریح کرد: ماموران پلیس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون بنز تک که با محموله احشام در حال حرکت بود را جهت بررسی مدارک متوقف کردند.

سرهنگ برزگر ضمن اشاره به کشف شش راس گاو فاقد مجوز از این کامیون‌ها خاطر نشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

محموله کود شیمیایی قاچاق در خاتم

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: در جهت اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران ایستگاه بازرسی هرات شهرستان خاتم با کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلی هوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از تریلی ۲۳ تن کود شیمیایی خارجی قاچاق را که از جنوب کشور به شهر‌های مرکزی حمل می‌شد را کشف کردند.

او با بیان اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند، گفت: محموله کشف شده تحویل گمرک استان شد.

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان یزد

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: برای ارتقاء امنیت محله محور، طرح تشدید مقابله با معتادان پرخطر و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان طی هفته گذشته به اجرا در آمد.

سرهنگ زینلی عنوان کرد: ماموران این فرماندهی در اجرای این ماموریت توانستند ۴۳ معتاد را با مواد مخدر در سطح شهر یزد دستگیر کنند.

او ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان جان برکف انتظامی، گفت: مردم بدانند ماموران انتظامی شهرستان قاطعانه با هرگونه قانون شکنی برخورد می‌کنند و این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیر گذار در تامین نظم و امنیت است.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار