رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: ۱۹ هزار نفر از اهالی ساکن در مناطق حاشیه‌ای و روستایی تحت پوشش این مرکز علیه کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بوطکی، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به استقرار واحد‌های سیار واکسیناسیون کرونا در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای این کلانشهر گفت: تاکنون ۱۹ هزار نفر در این مناطق واکسن کووید-۱۹ تزریق کرده اند.

او با بیان اینکه واکسیناسیون سیار در مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهر برای آن دسته از افرادیکه امکان مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا را ندارند، در نظر گرفته شده است، افزود: همچنین واکسیناسیون کرونا به صورت خانه به خانه برای بیماران در بستر ساکن مناطق شهری در حوزه غرب اهواز انجام می‌شود.

احمدی بلوطکی بیان داشت: خانواده‌های بیماران در بستر می‌توانند برای دریافت این خدمات به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کرده تا هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شود، ضمن اینکه از سایر افرادیکه تاکنون ۲ دز واکسن کرونا یا دز دوم آن را تزریق نکرده اند خواهشمندم به منظور حفظ سلامتی خود و اطرافیان نسبت به تزریق واکسن اقدام و کادر درمان را در مدیریت این بیماری منحوس یاری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.