رئیس پلیس فتا البرز از دستگیری ۳ متهمی که با تبلیغ فروش دستگاه‌های اسکیمر و کارت‌های خام بانکی اقدام به ۳۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵ میلیارد ریال کرده بودند خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتا البرز گفت: کارشناسان پلیس فتا البرز در حین رصد فضای مجازی با یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به تبلیغ برای فروش دستگاه‌های اسکیمر و کارت خام بانکی کرده بود مواجه و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 رئیس پلیس فتا البرز افزود: در ادامه ماموران با شناسایی مخفیگاه گرداننده این صفحه اینستاگرامی در شهر کرج، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا البرز منتقل کردند.

جلیلیان گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش با تبلیغ فروش دستگاه اسکیمر و کارت‌های خام بانکی اقدام به ۳۰ فقره کلاهبرداری در استان‌های مختلف کشور کرده‌اند.

او با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان متهم در ۲ عملیات غالفگیرانه دیگر افزود: کارشناسان ارزش کلاهبرداری که توسط این باند انجام شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 رئیس پلیس فتا البرزضمن توصیه به شهروندان برای خرید از مراکز معتبرگفت: توصیه پلیس به شهروندان این است که برای انجام خرید‌های روزمره از یک کارت بانکی با مبلغ پایین استفاده کنند تا در صورت وقوع کلاهبرداری میزان خسارت وارد شده به آن‌ها قابل توجه نباشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.