رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: دو کارگر به هنگام حفر چاه در منزل مسکونی واقع در شهرک گلستان به علت وجود گاز‌های سمی دچار مسمومیت شدید شدند و جان خود را از دست دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز عنوان کرد: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی حدود ساعت ۱۳:۱۶ دقیقه امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۸ و گروه‌های امداد و نجات و چاه نورد را از ایستگاه‌های ۲۲ و ۱۲ به محل حادثه در شهرک گلستان اعزام کرد.

او ادامه داد: بنا بر اظهارات مالک ساختمان، دو کارگر حدودا ۲۵ ساله جهت حفر چاه، وارد چاه واقع در پارکینگ این ساختمان مسکونی شده بودند که پس از مدتی به دلیل عدم پاسخگویی کارگران و نگرانی افراد حاضر سریعا از سازمان آتش‌نشانی درخواست کمک می‌شود.

قانع افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، سه پایه را بر روی دهانه چاه برپا کردند که یکی از نجاتگران با استفاده از تجهیزات لازم و رعایت نکات ایمنی وارد چاه و در عمق ۱۰ متری با جسم بی حرکت هر دو کارگر روبرو شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان کارگران ساختمانی را که هر دو از تبعه افغانستان بودند از درون چاه خارج کردند و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

او افزود: متاسفانه بر اثر وجود گاز‌های سمی موجود در چاه مرگ هر دو کارگر توسط تکنسین‌های اورژانس در دم تایید شد و آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار