جانشین انتظامی استان همدان ، از دستگیری باند سارقان غیر بومی منزل و کشف ۱۹ فقره سرقت منزل در شهرهمدان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سرهنگ رضا زارعی جانشین انتظامی استان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر همدان که موجب نارضایتی شهروندان شده بود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، سارقان با استفاده از کلاه، ماسک و دستکش در صحنه‌های سرقت حاضر شده و با پارک خودروی خود چندین کوچه یا خیابان دورتر از محل سرقت و با شناسایی منازل خالی از سکنه، در فرصت مناسب اقدام به ورود به منازل و سرقت می‌کردند.

سرهنگ زارعی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی در کمتر از چند روز یکی از متهمان که از سارقان حرفه‌ای سابقه دار در امر سرقت منزل بود را شناسایی کردند و مشخص شد، نامبرده با همدستی ۲ نفر دیگر با خودرو‌های سمند و پژو ۴۰۵در شهرستان‌های همجوار اقدام به سرقت از منازل می‌کنند.

سرهنگ زارعی افزود: با بکارگیری شگرد‌های پلیسی و اقدامات اطلاعاتی، متهمان در اقدامی غافلگیرانه در شهر همدان دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و در مواجهه با دلایل و مدارک موجود، به ۱۹فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: همشهریان محترم در هنگام مسافرت منزل خود را حتما به همسایه مطمئن یا آشنایان بسپارید و به تجهیزات ایمنی از قبیل دوربین مدار بسته مجهز کنند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.