فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بر اساس اصل «ما می توانیم» تمام کارهای ناممکن و سخت،ممکن وآسان می شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین مهندسی و پشتیبانی رزم باز‌سازی شده در ندسا با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

در این مراسم ۹۱ دستگاه خودروی سنگین و نیمه‌سنگین بازسازی شده شامل کشنده‌ها و ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در کلاس‌های متفاوت مهندسی رزم و پدافند غیر عامل که توسط مهندسان و کارگران زبردست، مومن و انقلابی، بازسازی شده اند، رونمایی و به چرخه خودرویی این نیرو اضافه شد.

‌دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در این مراسم با مثبت ارزیابی کردن این کار جهادی گفت: نیروی دریایی سپاه با توجه به مأموریت ذاتی در حوزه خلیج فارس و تنگه حساس هرمز برای انتقال و ترابری تجهیزات مهندسی و رزمی عملیاتی، نیازمند انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در مناطق صعب‌العبور، جزایر و سواحل بنادر جنوبی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بر‌اساس اصل «ما می‌توانیم» تمام کار‌های ناممکن و سخت، ممکن و آسان می‌شود.

او افزود: بازسازی این ماشین آلات و کشنده‌ها، در گذشته توسط مجموعه‌های خارج از سپاه و با هزینه‌های زیادی انجام می‌شد،  امروز با تخصصی کردن آموزش‌ها در مهندسی نیروی دریایی سپاه و با نگاه به ظرفیت و توان داخلی، این موضوع را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دادیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:  نیروی دریایی برای بازسازی ادوات مهندسی خود، تمام قابلیت‌ها را پای کار آورده است.

او افزود:امروز با پشت سر گذاشتن تحریم‌های ظالمانه و تبدیل آن به فرصت‌های مطلوب و با تحقق شعار همیشگی «ما می‌توانیم»، ۹۱ دستگاه از انواع ماشین آلات مهندسی، اعم از سنگین و نیمه سنگین در کلاس‌های متفاوت، بازسازی و به چرخه خودرویی سازمان مهندسی رزم و پدافند غیر عامل نیروی دریایی سپاه اضافه می‌شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
شما که ادعا دارید میتوانید
3 ساله یه کارت ملی نتونستید درست کنید