رئیس جمهور گفت: منابع ارزی موجود در وضعیت خوبی قرار دارد و برخلاف روز‌های اولی که دولت را تحویل گرفته‌ایم نگران وضع نیستیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز سه‌شنبه به مناسبت روز دانشجو در دیدار دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف با گرامیداشت یاد شهدای دانشجو و تبریک ۱۶ آذر به همه دانشجویان اظهار کرد که مسئولین همواره باید به حساسیت‌های جریان دانشجویی کشور درباره علم، معرفت، مشکلات و مسائل کشور توجه کنند و روز دانشجو فرصت مغتنمی برای دانشجو و مسئولان است که دغدغه‌های دانشجویان و دانشگاهیان مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس جمهور علت حضورش در دانشگاه صنعتی شریف را به خاطر توجه به بیانات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مورد نخبگان و دانش پژوهان دانست و یادآور شد علاقمند بودم در جمع دانشجویی درباره این موضوع با یکدیگر هم‌اندیشی و همفکری کنیم و معتقدم دانشگاه شریف به عنوان کانون نخبه پروری باید سهم بیشتری در این موضوعات داشته باشد. بیانات رهبر معظم انقلاب صرفا یک توصیه نبود و باید جنبه عملی و اجرایی پیدا کند و با ایجاد جاذبه‌های لازم برای شغل و آینده نخبگان دغدغه‌های آنان برطرف شود.

رئیس قوه مجریه با اشاره به مشکلات کشور در بخش‌های مختلف از جمله انرژی، آب، محیط زیست، کشاورزی، صنعت و معدن تاکید کرد که باید برای رفع مشکلات کشور یک نوع هم‌اندیشی و ارتباط نزدیک بین دولت و دانشگاه برقرار شود و دانشگاه باید در مسیر رفع مشکلات و خدمت به مردم؛ به دولت کمک کند.

رئیسی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه تامین کالا‌های اساسی یادآور شد که در سه ماه گذشته تلاش کردیم برخی از سیلو‌های خالی را پر کنیم تا مردم هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند و در این مدت دولت تلاش کرده ریل‌های نادرست را اصلاح و در مسیر درست قرار دهد. دانشجویان و اساتید نباید بیان دغدغه‌های خود را صرفاً به روز‌هایی مانند ۱۶ آذر اختصاص دهند بلکه باید در متن جامعه و زندگی مردم قرار گرفته و برای مشکلات موجود راهکار ارائه دهند.

رئیسی معتقد است که راه حل همه مشکلات در داخل کشور وجود دارد. دولت به دنبال ایجاد تحول جدی در حوزه‌های مختلف بر پایه علم و فناوری است و معتقدیم در این صورت تحولات می‌توانند ماندگار و مستمر بوده و با تغییر دولت‌ها کنار گذاشته نشود. جوانان باانگیزه و نخبه کشور باید راهکار‌های حل‌و‌فصل مشکلات را در داخل کشور جستجو کنند، ضمن اینکه حتما باید از تجربیات سایر کشور‌های جهان نیز استفاده کنیم، اما توجه داشته باشیم که مشکلات کشور با نسخه‌هایی که دیگران ارائه دادند، برطرف نمی‌شود بلکه باید راهکار‌های بومی شده خود را اجرایی کنیم.

حل مشکلات شرکت هفت تپه در دولت سیزدهم

رئیس‌جمهور  مشکلات هفت تپه را معضلی برای کشور دانست و ادامه داد که مشکلات این مجموعه به معضلی برای کشور تبدیل شده بود و در دوره گذشته وقتی خواستار حل و فصل آن شدیم گفتند که امکان‌پذیر نیست، اما در دو سه ماه اخیر مشکل این مجموعه بدون هیچ‌گونه دشواری برطرف شد.  اعتماد مردم به دولت مهم‌ترین مؤلفه در حل و فصل برخی مشکلات و معضلات کشور است؛ مثلا در حمله سایبری اخیر به جایگاه‌های سوخت به دنبال ایجاد فتنه بزرگی در کشور بودند، اما آنچه این فتنه را ناکام گذاشت این بود که مردم احساس کردند دولت در کنار آن‌ها و به دنبال برطرف کردن مشکلات‌شان است. اعتماد مردم به دولت و امید به آینده مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه دولت است و دولت با تلاش شبانه‌روزی به دنبال خدمت به مردم و رفع مشکلات است.

رئیس جمهور با اشاره به سخنان یکی از دانشجویان در خصوص ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت گفت که همه اجزای اقتصادی دولت با یکدیگر هماهنگ هستند ضمن اینکه در دولت تلاش می‌کنیم سخنان و نظرات همه صاحب‌نظران اقتصادی شنیده شود. سند تحول دولت که اقدامات خود را از ابتدا بر اساس آن آغاز کردیم محصول تلاش ۱۶ پژوهشکده علمی در کشور است که ۳۷ موضوع قابل توجه دارد که در آن مشکلات و راهکار‌های رفع آن به طور مشخص شده است. در بودجه ۱۴۰۱ تلاش داریم کسری وجود نداشته باشد و تورم که مردم از آن رنج می‌برند کنترل و رو به کاهش باشد. دولت ضمن تلاش برای کاهش تورم، سازوکار‌هایی برای نظارت و کنترل بازار ایجاد کرده است تا مردم احساس آرامش خاطر داشته باشند.

افزایش ۴۰ درصدی صادرات در دولت سیزدهم

رئیس جمهور با اشاره به سخن یکی دیگر از دانشجویان در مورد شرایط و وضعیت اقتصادی دولت در زمان تحویل دولت سیزدهم، یادآور شد که یکی از اقتصاددانان تاکید داشت که به جای عنوان خزانه خالی از عنوان خزانه مقروض استفاده شود و امروز دولت در کنار پرداخت حقوق و دستمزد ماهیانه ۱۰ هزار میلیارد تومان سررسید فاکتور‌های گذشته را می‌پردازد، اما به رغم همه این مشکلات تلاش شده تا درآمد‌های کشور و صادرات نفت و میعانات افزایش یابد همچنانکه میزان صادرات در این مدت ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است. پس از سفر به تاجیکستان حجم تبادلات اقتصادی با این کشور سه برابر شده است.

رئیس قوه مجریه با اشاره به دغدغه مطرح شده در خصوص انتخاب اعضای کابینه، معتقد است که هیچ‌گونه وابستگی به حزب، گروه، دسته و جریان سیاسی نداریم و در انتخاب همکاران خود تلاش کردیم کارآمدی و برخورداری از روحیه جهادی ملاک باشد ضمن اینکه اکثر آن‌ها عضو هیات علمی دانشگاه‌های کشور هستند.

رئیسی با اشاره به تخریب دولت بر مبنای اتهامات بی‌اساس از جمله انتصابات فامیلی اظهار کرد که برای روشن شدن این مطلب می‌توان دولت‌های سه دهه گذشته را با این دولت مقایسه کرد البته کسانی که چنین اتهاماتی مطرح می‌کنند به نادرستی آن نیز اذعان دارند منتها این موضوع اسم رمزی برای تخریب دولت شده تا اقدامات دولت را تحت‌الشعاع آن قرار دهند.

عده‌ای در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند

رئیس جمهور با اشاره به تلاش عده‌ای برای ربط دادن مذاکرات عزتمندانه کشور به قیمت ارز، اظهار کرد که خبر دقیق داریم عده‌ای شبانه‌روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کنند. دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیر معرفی افراد هستند. برخی از این افراد در داخل و برخی نیز در خارج از کشور در محافل و فضای مجازی و واقعی به دنبال بالا بردن قیمت ارز هستند.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
ارز دولتی باعث رانت می شود
Iran (Islamic Republic of)
مدافع حرم
۱۱:۱۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
از دولت و مجلس محترم تقاضا دارم ارز دولتی را به کل حذف کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خوددولت مجوز افزایش قیمت به خودروساز می دهد بعد اعلام می کند دنبال سامان دادن به بازار ارز است کدام عمل شما را باورکنیم فرقی با دولت روحانی ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
بنام خدا
با عرض سلام
خواهشمندم خواهران در حضور مرد نامحرم از جوراب ضخیم بجای جوراب نازک زنانه پانما در رنگ های مختلف استفاده نمایند
با تشکر
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
مگه دلار گرون شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
مگه تمیگتفتی رقیب من فساد و ناکارآمدی است ؟ خوب تو الان فرقت با روحانی چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
مگه تمیگتفتی رقیب من فساد و ناکارآمدی است ؟ خوب تو الان فرقت با روحانی چیه
Italy
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
اون عده کین که نه توی قوه قضاییه زورتون بهشون رسید، نه ریاست جمهوری؟
غیر اینه اون عده، خودین؟
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۲۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
انگار شما از نرخ ارز بی اطلاعی
نکنه به شما هم صبح خبرها میرسه؟! خخخ
France
ناشناس
۰۶:۳۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سر نخ رو بگیری میبینی تهش میرسه به یه آغازاده ای ای تو بیت فلانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
خدا این یک عده را از شما نگیره این ها نباشند گندکاری هاتون را می خواهید گردن کی بندازید شاید برای همینه که هیچوقت جلوی این یک عده را نمی گیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
کسانی که دستشان در این دولت از قدرت کوتاه شده حاضرند کشور را به آتش بکشند تا کسی به غیر آنها در دولت نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
یکی یه کاری تو خیابون میکنه دو ساعت نشده پیداش میکنید میگرینش بعدا یه عده همه تو سیستم هستند نمیتونید بگرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
معرفی کنید چه کسانی دنبال این کار هستند !؟
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
تو قوه قضاییه خوب شو مبارزه با فساد نشان میدادید اما حالا که اومدید تو مقام اجرایی تمام مشکلات تقصیر روح خورزو خان هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
خوب ...عده دیگر هم در تلاش باشند نگذارند نرخ ارز را بالا ببرند ..مگر دولت چکاره است؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
آقای رییسی اینها اجنه و ارواح نیستند کافیست کمی به اطرافتان بیشتر دقت فرمایید بعد متوجه می شوید پشت صحنه چه کسانی هستند و هرکسی دستش رسیده فک و فامیل را مدیر کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
همش ازدنیاحرف میزنیدیه خورده هم ازعالم بعدازمرگ بگید،دنیاجای موندن نیست دنیاقرارگاه نیست ،انقدرکه عده ای غرق دنیاشدن خداروفراموش کردن ،همش بورس ،دلار،پول،پس پروردگارچی ،عالم آخرت چی تمام هم وغمتون شده دنیادرحالیکه اصل زندگی عالم بعدازمرگه کسانیکه خداروفراموش کردن ،خداهم اونها روفراموش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
هر رئیس جمهوری که میاد میگه یه عده تمام منابع مملکت را گروگان گرفتند
این یه عده کی هستند
که شما میدونید اما به ملت معرفی نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
وقتی به بورس کم توجهی می کنید وسرمایه های مردم را نابود کردید اعتمادرا از بین بردید بقیه نقدینگی به سمت دلارطلا مسکن وخودرومی رود وتورم ایجاد می کند اقتصاد فرمول دارد با دستور درست نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
همه لال ها شفا گرفتن خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
خدایا شکر همه انهاییکه روحانی را نقد میکردن الان ساکت شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر حکومت های پلید تحریم کننده ایران که این وضعیت رو بوجود اوردن
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس خبیث ، مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
تایید فرمایشات شما
Iran (Islamic Republic of)
امیر بختیاری
۲۳:۲۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا و اسرائیل درست ولی باید بگیم مرگ بر ما فیای که نمی گذارند اجناس ارزان دست مردم برسه
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۵۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
سلام تا وقتی که اقتصاد بیمار لیبرالی حاکم است همین آش و همین کاسه است . اگر بجای مشورت با تحصیلکردگان خارجی یا آنهایی که فرزندانشان در خارج هستند و به نوعی وام دار استکبارند با بزرگان روستایی مشورت کنید شاید از این بحران اقتصادی خارج شوید بنده با طرحی ،توانایی برونرفت از وضع موجود را در کمتر از 4 ماه به وضع مطلوب و افزایش ارزش پول ملی و کاهش نرخ ارز وسکه را دارم فقط همتی از سوی مدیران ارشد نظام نیاز است که از مافیای ثروت و قدرت نترسند. امید وارم خبرنگاران جوان پیام اینجانب را به گوشتان برسانند مهندس گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
نظرت را در سامانه ۱۱۱ ریاست جمهوری منتقل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دهها ملیون ایرانی یکسال و نیمه که تمام اموالشون رو در بورس گروگان گرفتید ولی دریغ از بک جمله در جلسه ۱۰۰روزه واقعا که ناامیدمون‌کردی ، خدا جوابتونو بده، من که تا بورس درست نشه و شاخص کل هم وزن به۵۵۰هزار نرسه وضررهام جبران نشه مثل یک ضد انقلاب و اپوزوسیون قوی برای این حکومت عمل خواهم کرد و هر چه بگویند برعکس عمل و تبلیغ خواهم کرد چون خیلی ضربه خوردم از شما در بورس خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
با زور شمارو بردن بورس؟؟ خودتون طمع کردید جو گیر شدید سزا و پاداش طمع شما هم همینه باید ببینید!! حالا فهمیدید؟ خیلی ها عقلشون کار کرد نرفتن شما چرا رفتید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
نمره جناب رییسی قابل قبول است ولی باید در انتخاب چند وزیر تجدید نظر فرمایند تا در مجموع تجدید یا رد نشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
به جای بلند پروازی بی منطق یکم سلول خاکستری خرج میکردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
بازم شروع شد، بهانه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
تا امروز خواب بودید؟؟؟نکنه شنبه فهمیدید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
هر دولتی که پای کار میاد دولت قبلی جلوش سنگ اندازی میکنه که مردم نگن این دولت از قبلی بهتره، بعدشم عده ای که میگی همونایی نبودن که اسماشون و همتی داد بخونید و شما تفره رفتید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اگر ریس جمهور با سواد داشتیم
اون عده جرات این کارها رو نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
نکنه منظورت از با سواد کابینه دولت قبله ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
ایوال
-
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دقیقا و صد رحمت به روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دولت جلوی آن عده ای که میخواهند نرخ ارز را بالا ببرند بگیرد!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
شما هم دارین حرفهای دولت قبل رو میزنید.........!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
سلام.از دولت جناب آقای رئیس جمهور گرامی و بیت مقام معظم رهبری می‌خواهیم واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم آزاد کنند تا انحصار داخلی شکسته و گرانی دههابرابری خودرو که در دولت تدبیروامید شکل گرفت کاهش شدید یابد،اگر برای جان و مال مردم ارزش قائل هستند واردات خودرو را آزاد کنند،از نمایندگان مجلس می‌خواهیم نماینده مردم باشند نه نماینده جیب خود و قانون جدید واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم را آزاد کنند،تا به احتکار و گران‌فروشی خودروسازان داخلی پایان داده شود،یقین داشته باشید قیمت‌ها کاهش شدید خواهد یافت.نصیروندگرمی.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
"عده‌ای در تلاشند همراه با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند"
یعنی قدرت این را ندارید که این عده دستگیر و زندانی کنید ؟
فقط اطلاع رسانی میکنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۹:۰۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
آخه چیزی بگو که خنده دار نباشه
Germany
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
حیف رایی که بهش دادم
تو صد روز دلار از 22300 اورده رو 31000 بعد میگه شبها نرخ میره بالا ما روزها میاریم پایین
کاشکی به مهر علیزاده رای داده بودیم حداقل شبها بالا نمیرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
تو اصلا رای ندادی اگه هم دادای به همتی دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
این عده کیان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
مگه مملکت صاحب نداره که عده ای....
اگر مردم عادی، عده ای بودن الان بالای دار بودن که....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
استاد بزرگ این عده شامل سرویس ها امنیتی کشورهای اروپایی و آمریکا و رژیم صهیونیستی و بن سلمان و نفوذی هاشون در داخل کشور هستند هزارتا راه روش و ترفندهای پنهان دارند راحت نیست مبارزه باهاشون خیلیاشونم ساکن خارج از کشور هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
واقعا شما چکاری !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اون یه عده احیاناً شما و هیئت محترم دولت نیستند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
نه خیالت راحت.
سؤال بعدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
خیر میتونید سراغشون رو از آقای روحانی و کشوری که داخلش دکترا گرفتند بگیرید
-
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
آقای رئیسی عزیز ما مخلص خود شما هستیم. لطفا جلوی قلدری این دکترهای وزارت بهداشت را بگیر. ارز ۴۲۰۰ که میگیرند، به مناطق محروم که نمیروند، مالیات کامل هم نمیدهند، اجازه افزایش ظرفیت دانشجوی پزشکی را هم نمیدهند، مریض بیچاره را بدون درمان بین تخصص‌های مختلف پاسکاری میکنند، به مواد شیمیایی و تراریخته و سیگار و... مجوز بهداشت میدهند، بدون دلایل منطقی و علمی واکسنی که جلوی بیماری را نمیگیرد میخواهند اجباری کنند. وبا همه این تفاسیر همیشه حق به جانب حرف میزنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
تنها راه برون رفت از عمده مشکلات کشور برداشته شدن تحریمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
تحریم بهانه است برادر ، فکر کردی تحریم برداشت بشه دلار 4 هزارتومان میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
این حرفت اهانت به عقل و توانایی نخبگان ایران هستن خود خارجیا برای حل مشکلاتشون از نخبگان ایرانی استفاده میکنند تنها راه نجات کشور فضا دادن به جوانان خلاق و با استعداد و حذف دلار از اقتصاد ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۹:۰۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
عقل تو چی میگه ؟؟؟؟؟؟
خیلی ساده ای ؟؟
باید خودمان تلاش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
منابع ارزی خوبه پس چرا روند دلار از زمان دولت جدید همچنان صعودیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
مسئله دقیقا" همینه با منطق اقتصادی ارز نباید افزایش قیمت پیدا کنه؛ ولی مزدوران داخلی و خارجی با پولهای کثیف با منشاء اختلاسهای این چند ساله دولت قبل و بعضا" وارداتی از امارات و آل سعود شروع میکنند به خرید دلارهای بازار و بعد رسانه های معاند داخل و خارج در گرانی میدمند و مردم را تشویق به خرید ارز میکنند ...
و به همین راحتی قیمت بالا میرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
جالبه دولت با این همه قدرت و بانک مرکزی و دلار پتروشیمی و فولاد و نفت و معادن و.... نمیتونه قیمت دلارو پایین بیاره ولی چهار تا دلال تو کوچه پس کوچه با یه قرون میتونن قیمت دلار و بالا ببرن . بس کنید مردمو چی فرض میکنید؟ زمانی که بورس و پایین آوردین فکر کردین مردم پولاشونو میبرن بانک میزارن شما اوراق بفروشی ؟؟؟؟ نخیر مردم زرنگ شدن با پولشون کار میکنن شما اگر خیلی بیل زنی بگو وضع بورس و درست کنند وکمتر از ملت نوسان بگیرن که مردم جای درست سرمایه گذاری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
چار تا دلال نیستن دولت بریتانیای کبیر و شخص ملکه و شرلوک هلمز پای ماجران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
کی گفته چهار تا دلاله؟ حداقل دست ده سرویس امنیتیغربی و عربی توی این کاره مخصوصا بن سلمان کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
و بازم دشمن فرضی! اما سوال اینه که شما چقدر بی دست و پا هستید که اگرم این دشمن فرضی واقعی باشه نمیتونین جمعش کنین و این بعضی ها بقول شما، قدرتشون از یک دولت بیشتره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
میگیرنشون یکم صبر کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
کی گفته دشمن فرضی ؟!!! کل اروپا و آمریکا و صهیونیست ها و سعودی ها دنبال این کار هستند نمونش هم یک ماه پیش دیدید آمریکا برای جلوگیری از ورود ارز به کشور نفت ایران رو با چندین ناو جنگی دزدید که خوشبختانه فرزندان غیور ملت ایران پسش گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
پس شما که ازاول شعارت گرفتن جلوی این یه عده ای بودچی شد؟؟؟؟؟؟شمام ازپسشون برنمیاین..پس مملکت روتقدیم این یه عده کنیدکه معلوم نیست به کدام شخص دراین نظام وابسته اند که شماهم نمیتونیددباهاشون کاری داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
به ملکه و ام ای سیکس و بن سلمان وابسته هستند نه شخصی در نظام! کل قلدر های دنیا پشت دسیسه ها علیه ایرانند
France
سام
۱۷:۲۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
پس تو چه کاره ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
ایشون فقط سخنگو دولت هست. یکی دیگه برای کشور تصمیم میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دولت داره تمام تلاشش رو میکنه و موفق هم بوده اگر دولت روحانی بود قیمت دلار و نرخ تورم در آسمان ها بود
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۷:۲۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
آقا سید تو را به جدت قسم میدهم یک کاری کن که نتیجه داشته باشه میدونم که داری خیلی سعی میکنی ولی تاکنون در زمینه ی اقتصادی هیچ نتیجه ای حاصل نشده اکثر ملت خیلی سخت زندگی میکنن و خیلی با هم نامهربون شده اندبه نظر من یا وعده های شما خیلی پوشالی بود و یا شریط اقتصادی کشور در زمان تعویض دولت خراب بوده که تا الان در زمینه اقتصادی و معیشت مردم نتیجه ای حاصل نشده است من یک بازنشسته و مستاجر هستم به حضرت علی قسم خیلی سخت زندگی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
یک دانشجوی مقطع دکتری
۱۸:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
یکم صبر کنید . مگه میشه معجزه کرد. وقتی روحانی تورم را با حدود 40 درصد که تازه در حال فروکش کرد بود تح.یل گرفت گفت تا پایا سال بعد به 25 درصد میرسه . حالا شما انتظار داری که تورمی که همچنان سیر سعودی داشت و حدود 45 درصد بود و... ظرف دو یا سه ماه صفر بشه. تورم که کم بشه یعنی جنس باز گرون میشه اما با سرعت کمتر .

البته زندگی سخت است و ما هم همین گونه ایم اما راهی نداریم که به دولت کمک کنیم که راه درستش را پیش ببره تا مشکلات ارام ارام حل بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
پاسخ به دانشجوی جعلی دکترا
چرا درزمان روحانی به دولت وکشور کمک نمیکردی وسنگ اندازی میکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دشمنان باید در مقابل ایران کوتاه بیاییند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
گالا
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۴۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
چشم
کوتاه میایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
صد رحمت به روحانی که این رییسی تو چرت و پرت گفتن و خالی بستن دست روحانی رو هم بسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
فک کنم تو هنوز توی صبح گیر کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
لعنت بر دشمنان ایران اسلامی که از هر راهی برای فشار و اذیت این ملت استفاده می کنند و انشالله در این جنگ اقتصادی هم در مقابل ملت ایران زانو خواهند زد و آمریکای خبیث و بن سلمان جنایت کار و صهیونیست های کودک کش شکست به زودی شکست رو خواهند پذیرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
کار امریکا هستش! مرگ برامریکا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
یکم تفکر!!اون عده ای که می گی یا مال بانک مرکزی هست یا هرجای دیگه،که خودتون انتخابش کردین آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
چه سانسوری کردن حرفامو،دولت ها خودشون برای اینکه کسری بودجه جبران بشه این کار رو انجام می دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
مثبت میزنم‌منفی تیک میخوره!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
ام آی 6 و موساد و آمریکایی ها سعودی ها و صهیونیست ها و خرابکاری هاشون برای نابودی ایران و اقتصاد و نرخ ارز مال کدوم قسمته دانشمند؟!! یکم تفکر کن بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
پس مقصر روحانی و دولت های قبل نیست. مشکل فراتر از این دولت و آن دولت هست. آنطور که معلوم هست با تغییر دولت کار درست نمی شود. اگر نمی تونید جمع کنید برید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
یعنی راست گفتی،دولت در سایه رو معرفی کنید
معلوم بشه این کشور داره چه جوری اداره میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
مگه کوری و نمیبینی کل غرب و دستگاههای امنیتشون بسیج شدن برای تجزیه ایران و نابودی نژاد ایرانی؟!! دشمنان ایران زیاد هستند ولی خب یدالله فوق ایدیهم به زودی تسلیم شدنشون هم خواهیم دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دولت ها وقتی بودجه کم میارن دستشون تو جیب ملت می ره،حالا چه با دلار ویا بنزین،این است سیاست دولتها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
چه ربطی داره اگه اعتراض داری واقعا برو به اون آمریکای جنایت کار اعتراض کن که نمیزاره ارز وارد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
کار از ما بهترونه، ما خوبیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
انشالله که خدا کمکت کنه آقای رئیسی موفق بشی و جلوی دشمنان اسلام و ایران رو در خرابکاری هاشون علیه این ملت بگیری و ایران رو سرافراز کنی و موجب رو سفیدی این ملت بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
سلام کدام عده در تلاشند که نرخ ارز بالا بره الان قیمت صرافی ملی که زیر نظر بانک ملی هست قیمت اعلام کرده 278239 ریال که اونم احتمالا اگر بخوای بخری یا نداره یا با شرایط خاص میده حالا ما به دلار کاری نداریم همه اقلام اساسی و غیر اساسی رو درست یا غلط گره زدن به دلار هر چیزی می خوای بخری گرون شده می گن دلار رفته بالا فقط مونده نون رو به قیمت دلار بفروشن مثلا 10 سنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
یه عده لاشخور سیاسی شکست خورده که منافعشان آجر شده. همیشه بدنبال تحمیل خود و خواسته هایشان در همراهی با بیگانه در تلاشند. بلکه شاید
به قدرت برگردند ،، زهی خیال باطل. کسانیکه هشت سال مردمو بیچاره کردن و کشورو به قهقرا بردن هرگز در میان مردم جایی ندارند
حالا هی. نرخ ارزو بالا ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
یه عده لاشخور سیاسی شکست خورده که منافعشان آجر شده. همیشه بدنبال تحمیل خود و خواسته هایشان در همراهی با بیگانه در تلاشند. بلکه شاید
به قدرت برگردند ،، زهی خیال باطل. کسانیکه هشت سال مردمو بیچاره کردن و کشورو به قهقرا بردن هرگز در میان مردم جایی ندارند
حالا هی. نرخ ارزو بالا ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
شما دراین چهارماه به اندازه 80سال مردم را بیچاره کردید درضمن اصلاح طلبان نه تریبون دارند نه قدرت دارند نه حمایت حکومت دارند پس دیدید بی عرضه هستید همین شماها چوب لای چرخ دولت روحانی گذاتشید تا بقدرت وسیاست برگردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اصلاح طلبان رسانه ندارند؟
نصف بیشتر روزنامه ها و سایتهای خبری حامی اصلاح طلبان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
بهانه ها شروع شد.... تا قبل ریاست جمهوری میگف اگه نتونم چیزی درست کنم استعفا میدم الان میکه تقصیر یه عده ای پس فردا هم میگه امریکا و ... اخرش تقصیر ما مردمه گیر شما افتادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
همه آسمان ریسمونی می بافند تابی تدبیری و نالایق بودن خودشان را قبول نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اون عده کسی نیست جز خودتون ..
اگر اینه پس سربازانننن ‌گمنااام چرا ساکت نشستن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دم دولت جدید گرم
داره تلاش میکنه
لیاقت شماهایی که معلوم نیست فازتون چیه و هی نا امیدی رو ترویج میدید و مدام نق میزنید همون رییس دولت قبل است
Iran (Islamic Republic of)
خاوری
۱۵:۵۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
متاسفانه اقای ریسی همان را روسای قبلی را میرود و خبری ازجامعه ندارد، عینک خوشبینی زده و داد اعتماد مردم به خود را سرمیدهد، اگر قدری در بازار بگردد و گرانی های سرسام اور دوران خود را ببیند ان وقت چنان ادعای واهی را نخواهد کرد . در دوران ایشان همه چیز بجز واکسن به مراتب بدتر از دوران روحانی شده ، قیمت ها، ارز ،بورس، گرانی برق و گاز به بهانه خود در اورد الگو مصرف
اگر اندک اعتماد کم رنگی هم مانده باشد ان هم با ادامه روال موجود تاریخش منقصی خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
من کاری با دلار ندارم! چرا بقیه اجناس اعم از خوراکی و غیره دارن بالا میرن؟ قبلا تلوزیون یه گزارشاتی میداد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
فروشنده های بی انصاف هر چیو بگی ربط میدن به واردات و میگن برای اینکه بتونیم تولیدمونو ادامه بدیم و مواد اولیه وارد کنیم باید تولیدمونو به نرخ دلار روز بفروشیم. صبح پا میشن تو اینترنت میزنن، بالاترین نرخ دلار آزادو میگیرن و یه چیزیم میذارن روش، جنسشو قیمت میذاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
الحمدا... سامانه بازرگام را راه انداختن و دست دلالان دارد کوتاه میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دیگه مردم نمیتونن گول بزنن دشمن واهی بتراشن حناشون دیگه رنگی نداره
Iran (Islamic Republic of)
کادر درمان
۱۵:۴۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
عده‌ای در تلاشند همراه با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند. عجب شفاف سازی کرد همه چیز معلوم شد.همه چیز تقصیر ((عده ای)) است.!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
پس وظیفه ی دولت ، مجلس ، قوه ی قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، سپاه ،بسیج و ... در این مورد چی میشه؟ اگر عاملین و مسببین افزایش نرخ دلار را دستگیر کنید و ۴ نفر از آنها را در ملاء عام گردن بزنید، مطمئن باشید که از فرداش هم قیمت دلار بشدت کاهش پیدا می‌کند و هم دیگه کسی جرات نمی کند اسمی از دلار و ارز ببره. مملکت یکی همچون رضا قُلدر قاطع می خواهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اگه یه نفر رو اعدام کنند که نصف مردم (غرب زده ها) جنجال میکنند که بی گناه ها رو اعدام میکنند ،تو ایران ازادی نیست،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
مگه قرون وسطی س؟
باید رسوا بشن و از قدرت مخلوع بشن و بعدشم زندان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
شما نگران نیستید اما مردم دارند دق میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ایزانلو
۱۵:۱۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اشکال نداره خودتو ناراحت نکن پیش میاد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
کار انگلیس خبیث و موذیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
بنده خدا چرا توضیح میدی؟ دولت قبل هرکار دلش میخواست میکرد و کلا جوابگو هم نبود و مردمم سرشون تو برف حالا این بنده خدا میاد میره این استان اون استان جلسه حضوری میذاره و بین مردم می‌ره و..... بازم یه سری نمک نشناس به جای تشکر هرچی از قبل عقده دارن سر این دولت خراب میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
Sh
۱۶:۲۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
جلسه چه دردی دوا میکنه مردم عمل میخان که تا بحال چیزی ندیدن جز قیمت های نجومی
مردم نون ندارن بخورن تو میگی استان گردی
بشین سر جات از همونجا قیمت تخم مرغ کنترل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
برو نرخ دلار رو نگاه کن بعد به مردم بدبخت بگو نمک نشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
خیلی سیری از گشنه خبر نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
شما که رئیس جمهوری جلوی این مفسیدینی که دلار رو بالا میبرند بگیرن و به اشد مجازات برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
داداش فكر ميكني با حرف بالا پايين ميشه دلار؟! همه چيز توي بازار آزاد عرضه و تقاضاست. الان دلار كمه تو بازار و تقاضا زياده براي همين صعوديه. تا زمانيكه شرايط اقتصادي درست نشه و نفت فروش نره همينه متاسفانه. پنجاه تا سلطان سكه و ارزم اعدام كنن بازم ميره بالا كما اينكه قبلا هم اعدام كردن و توفيقي نداشت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اون موقع که رئیس قوه قضائیه بود با این عده هیچ کاری نکرد، حالا هم ریاست قوه مجریه هیچ اجرایی نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
ببرند بالا خبر نداری بردند بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
جناب آقای دکتر رئیسی وعده شما ومجلس محترم بهبود اوضاع بورس بود نه تنها اوضاع بورس بهترنکردید بلکه زیان مردم دربورس چندبرابردولت روحانی شده چی شد وعده های بورسی مردم بیچاره شدند چرابه فکر اوضاع فاجعه آمیزبورس نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
چند برابر دولت قبل? بورس روی شاخص ۱.۳ میلیون خیلی وقته مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
یه عده حق دارن ناراحتن‌ ولی عده دیگه چقدر زود جوسازی رو شروع کردن، البته کارشونو خوب بلدن، هم مشخصه منبعشون از کجاست، واقعا برای یک عده مشخص نیست این خرابکاریه؟؟؟ همین افرادی که دارن نظر میذارن زمان دلار ۳۲ روحانی ( که دلار تک رقمی تحویل گرفت) کجا بودن و چرا اون موقع این حرفای سواد و اقتصدان دانو و … نبود. غیر از اینه که این دولت جدید یه قطار رو ریله داغون اقتصادی تحویل گرفته ،که خب در عیت توجیح نیست و وظیفشونه اصلاح، ولی ۱۰۰ روز نشده اینقدر سنگ اندازی و جوسازی سازه داره میشه؟ به جای تحمل حداقلی و صبر؟ واقعا خرابکاری و جوسازی مشهود نیست تو این ماجراها ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
کاملا حرف درستی زدید در ضمن زمانی که رییسی دولت رو گرفت نرخ تورم 45 درصد بود و هی داشت زیاد می شد رییسی که اومد نرخ تورم نزولی شد باید ملت صبر کنند تورم 45 درصدی 1روزه تک رقمی نمی شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دقیقا خرابکاری کیه؟ تمام قدرت که دست یه جناحه. حتی نیروهای نظامی و صدا و سیما هم همینطور. در دولت قبل این حرف درست بود اما در این دولت این حرفا مصداق نداره. مطابق معمول خبرگزاری طرفدار جناح خاص نشر نمیده این حرفا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
با سلام. آقای روحانی هم وقتی نمی توانست کار کند از این حرفها میزد. تکرار تاریخ معاصر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
عده‌ای در تلاشند همراه با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند

اگه راست میگی و عرضه داری جلوشو بگیر شعار نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
مانع از دلالی در بازار ارز شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دولت قبلی هم نیست که بندازی گردن اونا، پس عرضه داری جلوش بگیر
Iran (Islamic Republic of)
......
۱۴:۴۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اون یه عده مگه دست اندر کارای دولت خودت نیستن؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
کدام عده !!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دلار یه تیکه کاغذ بیشتر نیست که آمریکا با جنایت و زورگویی بهش ارزش میده مردم اگر میخواید واقعا ارزش پولتون حفظ بشه چیزای با ارزش بخرید مثل طلا مثل زمین نه دلار که کاغذی رنگ شده بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
واقعاً از نظرات گرانبهای جنابعالی من استفاده کامل کردم.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
بنده خدا پولشون نداریم که خونه و زمین بخریم وگرنه اگه تو نمیگفتی ما نمیدونستیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
اگه اشتباه نکنم شما باید مدرکتون رو از یکی از دانشگاه‌های معتبر آمریکا گرفته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
ولی پولشو داری بری دلار بخری گند بزنی به زندگی همه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
چی میگی عموازکجااومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
بس شما و وزارت علی الخصوص وزیر اطلاعات چه کاره هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
برای از بین بردن مافیای 20 ساله باالاخص 8 ساله، بیش از 100 روز فرصت میخواد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
فعلا مشغول رانت بازی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
عده‌ای در تلاشند همراه با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند لطفا معرفیشون کنید و خیلی جالبه که میدونی و کاری نمیکنی خلاصه نزدیکه میدونی ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
آن عده رسانه های بیگانه ،سایتهائی که قیمت فردائی را اعلام میکنند و نهایتا" ما مردم هستیم که حرفهای فاقد منطق اقتصادی آنها را باور میکنیم و برای خرید ارز اقدام میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
داداش چهارتا دلال کنار خیابون که نیستن چند حکومت و سرویس امنیتی هستند که یکیشون انگلیس و ام ای سیکس هست که توی گاندو هم دیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
این عده کیا هستن که قدرتشون از حکومت بیشتره چندین ساله این بهانه شماهاست بس کنین بابا دروغ تا کی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دروغ نمیگه کار انگلیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
همین بی اعتمادی به مسئولان فعلی و اعتمادو باور به رسانه های دشمن است که باعث میشود تا تقاضا برای دلار بیشتر و به تبع آن قیمتش افزایش یابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
دروغ نميگه كار آمريكاس، اسرائيلم دست داره. جاسوساشون ميان خريد و فروش ميكنن، شب فرار ميكنن ميرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
کار انگلیس و روسیه
آخرین اخبار