همزمان با روز دانشجو و به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه فن بازار البرز روز سه شنبه در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی آغاز به کار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید حسین حسینی لواسانی، مدیر مرکز رشد دانشگاه خوارزمی ومسئول برگزاری نمایشگاه فن بازار البرزگفت: نمایشگاه فن بازار هفته پژوهش در سال جاری پس از گذراندن ۲ سال نفس گیر کرونایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شده است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه خوارزمی با بیان این که سعی شده در این نمایشگاه دستاورد‌های نوینی به نمایشی گذاشته شود، افزود: این نمایشگاه در قالب ۶۰ غرفه با حضور موسسات، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های زایشی برگزار شده است.

لواسانی گفت: در این نمایشگاه نهاد‌های مربوطه برای سرمایه گذاری و تسهیل گری در نمایشگاه حضور دارند.

او از جمله این نهاد‌ها را صندوق پژوهش فناوری استان و صندوق نوآوری کشور عنوان کرد و افزود: تلاش بر این هست که قرارداد‌ها و تفاهم نامه‌هایی برای حمایت از محصولاتی که رونمایی می‌شود داشته باشیم ضمن اینکه محصولاتی که به مرحله نمونه اولیه رسیده اند حمایتی از صندوق خوواهند داشت تا محصول صنعتی تولید شود.

مدیر مرکز رشد دانشگاه خوارزمی گفت: قرار است در این نمایشگاه ۴۰ محصول جدید در حوزه‌های کشاورزی، اینترنت اشیاء، عمران، مدیریت شهری، زیست فناوری و سلول‌های بنیادین رونمایی شود.

نمایشگاه فن بازار استان البرز از ۱۶ تا ۲۱ آذرماه در سالن نشاط پردیس کرج دانشگاه خوارزمی آماده بازدید عموم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.