مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: هشت پروژه ساختمان‌های دولتی استان با اعتبار بیش از ۹۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در حال ساخت و ساز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان احداث هشت پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در سطح استان را در دست اجرا دارد، گفت: این پروژه‌ها از ۳۵ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این پروژه‌های در حال ساخت در مجموع ۱۱ هزار و ۱۰۰ متر مربع است، گفت: ۹۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به پروژه‌های ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:از این پروژه، توسعه ساختمان فرمانداری اصفهان با دو هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا بوده است که با اعتبار هزینه شده ۱۸ میلیارد ریال دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است همچنین توسعه سالن فرمانداری آران و بیدگل با ۶۰۰ متر مربع زیربنا و پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت:عملیات اجرایی احداث ساختمان فرمانداری چادگان، بخشداری چنارود و ساختمان مرکز مدیریت بحران نیز تا ۷۰ درصد تکمیل شده است.

قاری‌قرآن از دیگر پروژه‌های ساختمان‌های دولتی در دست احداث اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به ساختمان فرمانداری اردستان، بخشداری کویرات و محیط زیست گلپایگان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها از ۳۵ تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا کنون جمعاً مبلغ ۱۲ میلیارد ریال برای ساخت این سه پروژه هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پایان گفت: با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.