مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد گفت: مانور مشترک آتش سوزی و انفجار دستگاه ها در شبکه گاز یاسوج اجرا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این مانور دستگاه های مختلف میزان آمادگی خود را برای مقابله با آتش سوزی‌ها و جلوگیری از بروز حوادث و امداد رسانی به مصدمان در مواقع بروز آتش سوزی به نمایش گذاشتند.

او با اشاره به اینکه قرار بود در این مانور خط لوله گاز یاسوج دچار انفجار و آتش سوزی شود افزود: این مانور سه مصدوم و یک فوتی فرضی داشت که با حضور به موقع دستگاه‌های مختلف توانمندی آنان در مقابل حوادث پیش بینی نشده سنجیده شد.

خادم با اشاره به اهداف اجرای این مانور اضافه کرد: هدف از برگزاری مانور آتش سوزی کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدات انسان‌ساز ایجاد آمادگی جسمی و ذهنی برای افرادی که در این مانور حضور دارند و شناسایی نقاط قوت و ضعفی دستگاه‌های امداد رسان در مواقع بروز حوادث بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز همچنین به نیاز‌های آموزشی نیرو‌های انسانی اشاره کرد و ادامه داد: در این مانور تجهیزات نیروی انسانی ارزیابی و آماده به کار بودن تجهیزات فنی و حصول اطمینان از روش‌ها و عملکرد‌ها هم بررسی شد.

خادم با اشاره به اینکه انفجاری در این مانور رخ نداد گفت: از ضعف‌های برگزاری این مانور تاخیر در زمان برگزاری آن، مشخص نبودن مسیر‌های برگزاری مانور که علامت گذاری نشده بودند و همچنین رخ ندادن انفجار در این مانور بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.