بازدید از کارگاه‌های ضایعاتی در حوزه استحفاظی توزیع برق شمال استان کرمان با همکاری نیروی انتظامی شروع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد سلیمانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با بیان اینکه بازدید از کارگاه‌های ضایعاتی در حوزه استحفاظی برق شمال استان با همکاری نیروی انتظامی شروع شده است گفت: این بازدید‌ها به منظور پیشگیری و مقابله با سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع برق به صورت دوره‌ای در شهرستان‌های شمالی استان کرمان انجام خواهد شد.

محمد سلیمانی افزود: امروز فقط سرقت در حوزه سیم‌های مسی برق نیست بلکه تابلوها، تاسیسات، فیوز و حتی ترانسفورماتور‌ها نیز در معرض سرقت قرار گرفته اند که نگهداری و حفاظت از تاسیسات برق به شیوه‌های سنتی و قدیمی پاسخگو نیست.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با تاکید بر اینکه بُعد مالی و ریالی سرقت تجهیزات برق، حداقل عوارض آن است، گفت: سرقت باعث بی برقی تعداد زیادی از مشترکین و حتی بعضا خسارت به وسایل برقی مشترکین می‌شود و تبعات اجتماعی و سیاسی و یک نارضایتی پنهان به دنبال دارد.

این مقام مسئول با تشکر از اقدامات صورت گرفته به همت حراست شهرستان‌ها و نیروی  انتظامی برای صیانت از شبکه توزیع برق گفت: به رغم همه تلاش‌های انجام شده وضعیت فعلی سرقت سیم و تاسیسات برقی در استان نگران کننده است.

بازدیداز کارگاه‌های ضایعاتی با مشارکت نیروی انتظامی استان با هدف پیشگیری و مقابله با سرقت کابل و تجهیزات شبکه توزیع به صورت دوره‌ای اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار