مدیرکل استاندارد همدان از اجرای طرح طا‌ها به منظور نظارت بر محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری عرضه شده در بازار استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد مددی مدیرکل استاندارد همدان گفت: به منظور حفظ سلامت و ایمنی مصرف‌کنندگان و به منظور کنترل کیفیت کالا‌های عرضه شده با علامت استاندارد در سطح بازار استان همدان، طرح طا‌ها به جهت نظارت بر محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری عرضه شده در بازار از مراکز عرضه و فروش در حال انجام است.

او با تاکید بر اینکه کنترل کالا‌های مشمول استاندارد در شبکه توزیع استان از طرف اداره کل استاندارد استان همدان انجام می‌شود، افزود: در این طرح بازرسان اداره کل استاندارد استان همدان با مراجعه به واحد‌های صنفی و مراکز فروش، ضمن ارائه آموزش در خصوص نحوه اصالت سنجی محصولات مشمول مقررات اجباری، کالا‌های غیر استاندارد را شناسایی و از چرخه عرضه در بازار خارج کردند.

مدیرکل استاندارد همدان با بیان اینکه تا تاریخ پانزدهم آذرماه امسال حدود ۶ هزار بازرسی از سطح بازار استان همدان صورت پذیرفته است، تأکید کرد: این بازرسی‌ها از انواع واحد‌های صنفی در سراسر انجام شده است.

مددی گفت: خط قرمز اداره کل استاندارد استان همدان عدم حضور کالا‌های مشمول استاندارد اجباری کم کیفیت و بی کیفیت در بازار استان همدان است و در این خصوص با هیچ کسی مماشات نخواهیم داشت.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.