دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: این کنگره صبح فردا به صورت مجازی برگزار و از آثار برتر قدردانی می‌‎شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره)، امروز در نشست خبری بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با توجه به شرایط کرونایی، این کنگره فردا(چهارشنبه ۱۷ آذر) به صورت مجازی برگزار می‌شود و حجت الاسلام والمسلمین بهجت‌پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و  آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در آن سخنرانی خواهند کرد.

او با اشاره به اینکه این کنگره از ساعت ۹ به مدت ۲ ساعت برگزار می‌شود، افزود: طلاب، روحانیون، دانشجویان و دیگر علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی مجازی www.yun.ir/beladi به صورت زنده در این برنامه حضور داشته باشند.

دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری با بیان اینکه حدود ۳۵۰ اثر به دبیرخانه‌های این کنگره فرستاده شده است، ادامه داد: پس از ارزیابی آثار در ۲ مرحله، ۲۲ اثر به عنوان برتر و حدود ۳۰ اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل انتخاب شده است.

جمالی همچنین بیان کرد: در این مراسم از پوستر کتاب «تسانیف العلما» اثر جدید آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.