تامین و توزیع بیش از ‏‎۱۰۷‎‏ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: امسال ۱۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قروه اظهار داشت: امسال ۱۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان مصرف شده که از این میزان سوخت توزیع شده ‏‏۲۲ میلیون لیتر آن در شهرستان قروه توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، چهار درصد بیشتر بوده است.

گیتی منش با اشاره ‏به قرا گرفتن قروه در مسیر جاده‌ای ترانزیت از فعال بودن ۱۰ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و پنج ‏باب جایگاه سی ان جی در این شهرستان خبر داد و افزود: عملیات احداث یک باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی ‏نیز در ناحیه دردست اقدام است.

او به فعالیت چهار هزار و ۶۱۰ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان قروه اشاره و اضافه کرد: در فصل زراعی سال آینده سوخت به ادوات کشاورزی فاقد ‏پلاک ارائه نمی‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه به تامین و ذخیره سازی سوخت مورد نیاز بخش روستایی ناحیه قروه اشاره و اضافه کرد: زیرساخت‌های الکترونیکی دریافت نفت سفید در این شهرستان فراهم شده و امسال ‏۲۰۰ هزار لیتر در قروه توزیع شده است.

گیتی منش یادآور شد: عملیات گازرسانی به روستا‌های قروه و ‏راستی‌آزمایی خانوار‌های نفت سفید سوز منجر به کاهش ۵۵ درصدی مصرف نفت سفید دراین شهرستان ‏نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است. ‏

حسین الماسی فرماندار قروه نیز با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت ‏گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بویژه تامین و توزیع سوخت بخش ‏کشاورزی این شهرستان، ارسال و ذخیره سازی سوخت روستا‌ها و فعالیت مطلوب مجاری عرضه، از ‏عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان قدردانی کرد. ‏

در این دیدار، حمداله ناصرآبادی به عنوان رییس جدید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قروه معرفی و از خدمات بهروز احمدی تقدیر شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نفتگاز ، کشاورزی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.