امروز افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده باران در برخی مناطق هرمزگان پیش بینی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،آسمان هرمزگان امروز صاف تا کمی ابری و در مناطق دریایی شرق تنگه هرمز و غرب دریای عمان افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور،کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: احتمال رگبار پراکنده باران و افزایش لحظه‌ای سرعت باد دور از انتظار نیست و در سایر مناطق دریایی وزش ملایم باد سطحی پیش بینی می‌شود و شرایط برای تردد‌های دریایی مساعد است.

 سی سی پور افزود: امروز حاکمیت جوی پایدار برروی استان پیش بینی می‌شود که پدیده غالب در ساعات صبح در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبارمحلی است.

او گفت: روز چهارشنبه در ساعات صبح افزایش باد شمال شرقی در مناطق شرقی و مرکزی استان، تنگه هرمز، شرق خلیج فارس و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود که وزش این باد‌ها در مناطق خشکی با احتمال بروز گردوغبار و در مناطق دریایی همراه با متلاطم شدن دریا است.

سی سی پور افزود: با توجه به وزش باد شمال شرقی، رطوبت کاهش نسبی دارد و از لحاظ دمایی موقتا در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در ساعات ظهر افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای بیشینه در غالب نقاط استان و کاهش نسبی دمای کمینه در ساعات صبح در مناطق شرقی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: هواشناسی ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.