معاون امورصنایع و معادن سازمان صمت بوشهر گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان، ۳۳ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در این استان صادر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن بحرینی معاون امورصنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: از اول امسال تا پایان آبان، تعداد ۵۸۴ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در زمینه‌های مختلف نظیر کانی غیر فلزی، کانی فلزی و صنایع معدنی با سرمایه گذاری ۱۹۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۳ هزارو ۹۰۷ نفر در استان صادرشده است.

او با اشاره به وجود زیرساخت‌های استان بوشهر در مناطق ویژه اقتصادی و شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تاکید کرد: توانمندی‌های عظیمی در بخش‌های مختلف مانند صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع دریایی و صنایع معدنی مانند سیمان در این استان وجود دارد.

معاون امورصنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر همسایگی با کشورهای حوزه خلیج فارس را یکی از مزیت‌های این استان خواند و ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای برخی صنایع کوچک، متوسط و بزرگ در استان برای حمایت از تولید، مانع‌زدایی و پشتیبانی، فعالیت‌های متعددی مانند تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور برطرف کردن مشکلات مختلف شامل مسائل بانکی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، و ... صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.