وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم همه برنامه های خود و حتی بودجه اش را بر اساس تحریم ها و ادامه آن بسته و به هیچ وجه منتظر تغییرات نمانده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وحیدی وزیر کشور در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: از زمان شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ملت ما یک درجه فراتر قرار گرفتند، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باید ترویج داده شود و بعد از شهادت آن راه موفقیت بازشناسی شد ، این شهید بزرگوار از شاگردان امام رحمت الله بودند.

او افزود: در راه شهدا و این شهید زنده باید باشیم این استان به خود می بالد که چنین فرزندی دارد و همانطور که شهید سلیمانی خودش می‌بالید که فرزندان چنین استانی است، این استان بخود می‌بالد به چنین فرزندی که تحویل اسلام داده است.

وحیدی بیان کرد: اگر کسی می‌تواند مثل شهید سلیمانی باشد که دنیا را تکان دهد چرا نشد این بار انقلاب باید به مقصد برسد و ما مسئول هستیم باید بدانیم چه دین بزرگی داریم.

او گفت: روز اول که رای اعتماد دادند ، نمایندگان استان کرمان گفتند ما از آقای زینی وند راضی هستیم و امیدواریم ادامه دهند و تشکر می‌کنیم که توانستد اعتماد مسئولین را جلب کنند و الان مسئولیت ایشان بیشتر شده است.

وحیدی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم مسئولیت ما بیشتر است و رئیس جمهوری می‌گویند نظر ما شایسته سالاری است افزود: ما می‌توانیم کشور را بدون نیاز به هیچ عنصر خارجی بسازیم.

او بیان کرد: دولت سیزدهم هیچ چیز را وابسته به مذاکرات نمی‌داند و بدانند ما بودجه کشور را با تحریم‌ها بستیم، خودشان ضرر می‌کنند.

وحیدی گفت: اندکی در مقابل دشمن کوتاه نمی‌آیم آن‌ها اسطوره مقاومت ما را شهید کردند اگر شهید سلیمانی نبود خودشان بدبخت بوند و داعش ساخته خودشان آمریکا را چکار‌ می‌کرد.

وزیر کشور در ادامه گفت: این فرصت را دولت سیزدهم داده است که آمدند پای میز مذاکرات و تعهدات را انجام دادند و اگرنه ما کار خود را انجام می‌دهیم.

او بیان کرد: ما قدرت فرهنگی هستیم و با گذار از این گردنه با تلاش قدرت اقتصادی می‌شویم.

وحیدی با اعلام اینکه شهید سلیمانی رفت سوریه جایی که مسولین آن فکر نمی‌کردند تا کی باشند ورق برگشت ، شهید سلیمانی مرد آن صحنه بود و ما باید شهید سلیمانی این صحنه باشیم بیان کرد: باید با روحیه جهادی، انقلابی و اعتماد بنفس کار را جلو ببریم و مدیران و مسولین باید با قدرت کارها را جلو ببرند.

وحیدی گفت: ضمن تشکر از همه مسئولین که در جلوگیری از شیوع کرونا کمک کردند گفت: طرح شهید سلیمانی واقعا طرح بزرگی است باید ادامه بدهیم و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ادامه پیدا کند.

او با اشاره به تنظیم بازار و کنترل بازار افزود: نباید اجازه دهیم دلالی‌ها بر بازار باعث شود مردم ما ضرر کنند و بخش زیادی از مشکلات گران فروشی است.

وحیدی بیان کرد: تامین مسکن و کسب و کار‌های وابسته به مسکن مهم است و سهمیه استان‌ها براساس تقاضا باید باشد.

او گفت: اشتغال از نظر من مهمترین مسئله است، چون دغدغه‌های معیشتی و اجتمایی از بین می‌رود.

وحیدی با اعلام اینکه وزارت جهادکشاورزی اختیارات را به استاندار‌ها داده است تا طرح الگوی کشت در استان‌ها اجرا شود و اشتغال و تولید با الگوی کشت درست انجام می‌شود که این مساله موجب جهش در کشاورزی می شود.

او افزود:در بحث مدیریت بحران شواری مدیریت بحران باید فعال شود، چون  استان کرمان از بحران‌ها ضربه خورده است.

وحیدی با اشاره به حضور اتباع بیگانه در کرمان بیان کرد: این اتباع عزیز دارند واکسینه می شوند، درست است هرینه‌های دارند و کمک می‌شود.

او گفت: استان کرمان سرمایه گذارهای زیادی دارد که باید آن‌ها را در استان جذب کرد.

زینی وند استاندار کرمان در ادامه این جلسه گفت: من از وابستگی به جنا‌ح خاصی بیرون هستم و خود را جوان مکتب شهید سلیمانی می دانم.

زینی وند گفت: من با حضور و استفاده از جوانان امیداورم بتوانم استان را در شان خودش قرار دهیم ، امروز یک جوان را به نام رحمان جلالی که خود کشفش کردم و کسی معرفی نکرده بود ، وقتی مشورت کردم همه قبول کردند به عنوان سرپرست معاون سیاسی اجتماعی انتخاب کردم.

او در ادامه افزود:  به دلیل استعفای فرماندار رفسنجان ، پورمحمدی به عنوان فرماندار رفسنجان انتخاب شد.

خبر در حال تکمیل....

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.