رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: بازرسان بهداشت ۳۸۹ مدرسه را ارزیابی کرده و به ۱۵۴ مدرسه نمره لازم برای برگزاری کلاس حضوری را ندادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ماریا خویش‌دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در نشست با روسای اداره‌های آموزش‌وپرورش این شهرستان بیان کرد: دشتستان، ۴۴۷ مدرسه دارد که از ابتدای مهر تا کنون بازرسان بهداشت محیط  ۳۸۹ مدرسه (۸۷ درصد مدارس) را بر اساس فهرست ابلاغی وزارت بهداشت ارزیابی کرده‌اند.

او افزود: بر اساس امتیازدهی بازرسان بهداشت محیط، امتیاز ۱۵۴ مدرسه کمتر از ۸۵ است و طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت مدرسه‌هایی که نمره آن‌ها کمتر از ۸۵ باشد، اجازه برگزاری کلاس‌های حضوری را ندارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ادامه داد: اداره‌های آموزش‌وپرورش و سایر نهادهای تأثیرگذار تلاش کنند که برای حفظ سلامت جامعه، دانش آموزان و همچنین کارکنان آموزشی، شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا از جمله تهویه مناسب کلاس‌های درس، استفاده از ماسک، تشکیل کلاس درس با ظرفیت‌های تعیین‌شده و ایجاد بستر مناسب برای انجام واکسیناسیون بیش از ۸۵ درصد دانش آموزان رعایت شود.

او گفت: بیش از ۸۳ درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان دشتستان، اولین نوبت و بیش از ۶۰ درصد نیز هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.