سقوط بهمن در کشور اتریش باعث شد ۸ نفر در زیر بهمن گرفتار شوند و سه نفر نیز جان خود را از دست دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ndtv، بر اثر سقوط بهمن در ایالت زالتسبورگ اتریش، سه اسکی باز جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز دیگر آسیب دیدند. در مجموع هشت نفر زیر برف‌های این بهمن رفتند که البته تعدادی از آنها جان سالم به در بردند.

دو تن از قربانیان این حادثه پس از پیدا شدن، مرده بودند، اما نفر سوم در حالی که با هواپیما به بیمارستانی در کلاگنفورت انتقال داده می‌شد جان خود را از دست داد. صلیب سرخ اتریش اعلام کرد که سقوط بهمن در منطقه زالتسبورگ، حین اسکی خارج از پیست باعث کشته شدن سه نفر و مجروح شدن دو نفر شده است. دو اسکی باز مجروح به بیمارستان شهر تامسوگ منتقل شدند.

سقوط بهمن در اتریش

آنتون شیلچر سخنگوی صلیب سرخ به آژانس خبری APA گفت که این حادثه روز شنبه در حدود ۲۴۰۰ متری در ناحیه لونگاو و کمی بعد از ساعت ۱:۴۵ بعد از ظهر به وقت محلی رخ داده است. کریستوف ویدل، مسئول سازمان واکنش‌های اضطراری به رسانه‌های محلی گفت که برف هشت نفر از این گروه را در عمق ۴.۵ متری مدفون کرد.

بهمن در کوهستان

در سال‌های اخیر، سالانه به طور متوسط حدود ۲۰ نفر بر اثر سقوط بهمن در اتریش کشته شده اند. البته در دو فصل گذشته تعداد کشته‌ها کمتر شده بود، زیرا همه گیری ویروس کرونا به طور کلی تعداد اسکی بازان را کاهش داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار