به منظور تامین برقی مطمئن و پایدار، ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه زیر ساخت‌های برق رسانی در شهرستان‌های خانمیرزا و لردگان هزینه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه برق رسانی درشهرستان‌های خانمیرزا و لردگان در زمینه‌های اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق روستایی، برق رسانی به مشترکین جدید و توسعه شبکه‌های برق روستایی وشهری هزینه شده است.

او افزود: از این مبلغ ۷۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان خانمیرزا و ۱۰۰ میلیار ریال مربوط به شهرستان لردگان است.


بیشتر بخوانید


فرهزاد با اشاره به اینکه در شهرستان خانمیرزا شبکه‌های برق رسانی در روستا‌های برد بر، جوانمردی، مسن، اروند علیا وسفلی، و در شهرستان لردگان شبکه‌های برق رسانی در روستا‌های شیرمرد، ناغان سفلی، قعله چه، برآفتاب شیدان، شهرک مامور، دهنومیلاس، پاگچ، سردار، سرقلعه و شش بهره سفلی و میانه اصلاح و بهینه سازی شده است افزود: اصلاح و بهینه سازی این شبکه‌ها با تبدیل سیم به کابل خود نگهدار، رفع حریم، نصب و جابجایی پایه ها، نصب و جابجایی ترانسفورماتور‌های توزیع برق و... انجام شده است.

او هدف از اجرای این طرح هارا کاهش خاموشی ها، کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ، رفع حریم تاسیسات برق رسانی و بهبود مبلمان شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار