مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین گفت: 3 طرح‌ تولیدی در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان از پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد برخوردار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سید محمدرضا حسینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ طرح تولیدی در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان در دست احداث قرار دارد که از این میان سه طرح تولیدی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است و به مرحله بهره برداری نزدیک می‌شوند.

حسینی پیش بینی کرد این سه طرح در سطح چهار هکتار تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده به تولید برسند.

وی اظهار داشت: طرح‌های تولیدی در دست ساخت در شهرک گلخانه‌ای نودهک مراحل مختلف ساخت از جمله تسطیح زمین، ستون گذاری و چاله کنی، نصب سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و پوشش پلاستیکی را پشت سر می‌گذراند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین افزود: تاکنون ۴۰ سرمایه گذار در مرحله اول شهرک گلخانه‌ای نودهک جذب شده اند و به آن‌ها ۵۲ قطعه زمین واگذار شده است.

وی با بیان اینکه شهرک گلخانه‌ای نودهک در شهرستان تاکستان با اختصاص زمین از اراضی ملی و با اعتبارات دولتی برای جذب سرمایه گذاران در زمینه کشت‌های گلخانه‌ای احداث شده است، یادآور شد: فاز اول این شهرک در حدود ۶۵ هکتار آماده سازی شده است.

ظرفیت تولید محصولات گلخانه‌ای استان با راه‌اندازی طرح‌های تولیدی در شهرک گلخانه نودهک به ۲۵ هزار تن در سال افزایش می‌یابد که بیش از ۲ برابر رقم فعلی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.