معاون سازمان صمت بوشهر گفت: جذب بازاریاب از بین افراد کمتر از ۱۸ سال در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای براساس قانون نظام صنفی ممنوع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به ساماندهی فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌ای در استان بیان کرد: طبق بند (۳) ماده (۱۰) آیین‌نامه اجرایی موضوع مواد (۲)، (۱۲) و تبصره ماده (۸۷) قانون نظام صنفی، جذب بازاریاب از بین افراد کمتر از ۱۸ سال ممنوع است.

او افزود: همه شرکت‌ها موظفند تا پایان آذر، دست‌کم از طریق یکی از سامانه‌های دارای مجوز (از جمله امتاء، سماوا و شاهکار) که قابلیت تفکیک افراد زیر ۱۸ سال را از سایر افراد دارد، بر روی بستر‌های الکترونیکی خود (شامل وب‌سایت و نرم افزار موبایل)، قابلیت احراز هویت بازاریابان را تا زمان ایجاد سازوکار لازم در سامانه یونی کد، اجرا کنند به طوری که حداکثر تا ۱۰ دی از این طریق، هویت و سن همه بازاریابان ثبت نام شده، مشخص شود.

 معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: بعد از این مهلت، هیچ عذری پذیرفته نمی‌شود و درصورت فعالیت افراد زیر ۱۸ سال به عنوان بازاریاب در شعب، با شرکت و بازاریاب معرف برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.