جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: محموله های چهار تنی مواد اولیه ساخت قهوه و ۶ هزار لیتری سوخت قاچاق در شهرستان‌های گرمسار و میامی شناسایی و توقیف شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله چهار تنی مواد اولیه ساخت قهوه که به صورت قاچاق حمل می‌شد خبر داد و ارزش آن را ۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

سرهنگ سید علی میراحمدی افزود: گشت یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان میامی در راستای ماموریت‌های خود در برقراری نظم و امنیت و برخورد با قانون‌شکنان، تردد خودروهای حمل بار در محورهای مواصلاتی را کنترل می‌کند.

وی افزود: در همین راستا طرح ایست و کنترل را با نصب علائم هشدار دهنده هم‌چنین رعایت نکات ایمنی و حقوق شهروندی اجرا و یک دستگاه کامیونت را برای بررسی متوقف می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان به دستگیری یک نفر در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد که پرونده نیز پس از تکمیل به مراجع قانونی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار نیز از کشف ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در کانتینر خودروی ایسوزو جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ غلامحسین عرب اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار در راستای اجرای طرح‌های مقابله ای با قاچاق کالا و ارز، با تشکیل تیم‌های عملیاتی ویژه، با قوت پیگیر موضوع در این شهرستان شدند.

وی گفت:کارآگاهان پلیس در یک اقدام اطلاعاتی از تخلف فردی که یک عدد تانکر را داخل دیواره های فلزی خودروی ایسوزوی خود جاساز کرده بود مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با اشاره به انجام هماهنگی های لازم قضایی و اعمال برنامه‌های هماهنگ در این راستا گفت: این خودرو در یکی از مسیرهای فرعی شهرستان گرمسار شناسایی و متوقف شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.