رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انتصابات، تغییرات و جابه‌جایی‌ها در شهرداری مشهد باید طبق برنامه، هدفمند و با در نظر گرفتن تعهدات ما به مردم و توقعات آنان از ما باشد.



به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در نطق پیش از دستور پانزدهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، گفت: اخیرا در حوزه عزل و نصب مدیران و معاونان در شهرداری اتفاقاتی افتاده که لازم است بنده چند نکته را در این خصوص بگویم. عزل و نصب مدیران حق شهردار است. نکته مهم و حائز اهمیت این است که این تغییرات باید با شان، جایگاه و سابقه فعالیت افراد صورت گیرد؛ در غیر این صورت به مدیریت شهری آسیب‌های متعدد وارد می‌کند که در شان شورا و شهردار انقلابی نخواهد بود. انتظار می‌رود در تغییر مدیریت‌ها از شهردار چهره‌ای مسلط، متین، انقلابی و با برنامه ببینیم.

او در خصوص تغییر معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد افزود: دکتر خلیل‌الله کاظمی از مدیران توانمند، با تجربه و عامل بسیاری از اتفاقات هم در کلانشهر مشهد بود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: سیدخلیل منبتی که جایگزین آقای کاظمی شده، مسئولیت بسیار سختی در حوزه عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهری خواهد داشت. بنده مطمئن هستم که او با توجه به سابقه و تجربه‌ای دارد، با مطالعه این مسئولیت را پذیرفته است. منبتی باید نگاه ویژه به منابع انسانی و همراه‌سازی همکاران در این حوزه داشته باشد تا در اجرای سیاست‌ها و مصوبات شورای اسلامی و برنامه‌هایی که متعهد شده است، موفق عمل کند.

فرهمندی بیان کرد: شهردار باید به انتصاب‌ها توجه داشته باشد و بر مبنای برنامه پیش برود. این انتصاب‌ها نباید کوچکترین شائبه‌ای ایجاد کند و جلوی دخالت‌های غیرفنی در عزل و نصب‌ها باید به صورت جدی گرفته شود.

انتهای پیام// ر. ا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.