رئیس پلیس آگاهی استان قم برای پیشگیری از سرقت مغازه به کسبه توصیه‌هایی انتظامی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ میکائیل قهرمانپور،رئیس پلیس آگاهی استان  قم  گفت: کسبه  با هوشیاری و توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی پلیس می‌توانند از سرقت محل کسب خود پیشگیری لازم را به عمل آورند.

او افزود: از نگهداری وجوه نقد بیش از حد معمول در مغازه خودداری کرده سریعاً آن را به بانک بسپارید.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد:چنانچه محل‌کسب شما از در آهنی و شیشه‌ای برخوردار است، برای بالا بردن ضریب اطمینان هردو را تواماً قفل کنید و برای قابل رؤیت بودن داخل مغازه خود از کرکره مشبک استفاده کنید.

سرهنک قهرمانپور ادامه داد: به منظور نگهداری مقطعی و ضروری وجوه نقد خود، ازگاو صندوق سالم و محکم استفاده کرده و ترجیحاً آن را به صورت نامحسوس در داخل دیوار جاسازی کنید.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: حتی الامکان به جای قفل‌های آویز، از قفل‌های کتابی استفاده کنید و برای پیشگیری از سرقت به روش توپی زنی، قفل مغازه خود را به گونه‌ای نصب کنید که توپی آن همسطح با بدنه در باشد. یا این که لوله‌ای فلزی به دور آن جوش دهید.

او بیان کرد: چنانچه در مجاورت یا پشت مغازه شما ملک مخروبه‌ای وجود دارد، دیوار مغازه را با آهن و بتون، محکم و غیر قابل نفوذ کنید و نیز در صورت لزوم محل کسب خود را به سیستم هشداردهنده مجهز کرده و آن را به گونه‌ای نصب کنید که تشخیص آن برای دیگران به سهولت ممکن نباشد.

رئیس پلیس آگاهی استان درپایان گفت : محوطه بیرونی مغازه خود را از روشنایی کافی برخوردار سازید و شب‌ها نیز یک لامپ را روشن بگذارید تا داخل مغازه از بیرون کاملاً نمایان باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ مختاری
۱۶:۰۵ ۰۳ دی ۱۴۰۲
معاون جانشین هماهنگی سرهنگ مختاری منصوب شد تمام سرهنگ تمام خدمت خدمت تمدید شد دو سال تمدید شد
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ مختاری
۲۱:۵۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
معاون جانشین پلیس آگاهی استان قم شهرستان خدمت جناب سرهنگ مختاری یک سال تمدید شد آدم مهربون صبور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
معاون آگهی استان قم پلیس آگاهی استان قم جناب سرهنگ مختاری منصوب شد خدمت یک سال تمدید شد با تشکر
آخرین اخبار