کارشناس اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در خصوص معایب انجام ورزش های باشگاهی در فضای باز و رعایت نشدن شئونات اسلامی، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، زهره مردانی کارشناس اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: ورزش در فضا‌ی‌باز زمانی طرف دار زیادی پیدا کرد که بحث ویروس کرونا رواج گرفت و تمرین در باشگاه‌های سرپوشیده باعث بالارفتن آمار کرونا می شد.

وی راجع‌به ورزش در فضای باز و آسیب به باشگاه‌ها، گفت: موضوع روی آوردن ورزشکاران به فضا‌های باز باعث آسیب جدی به باشگاه‌های ورزشی شد و این امر دلیل عادی شدن ورزش کردن در باشگاه‌های ورزشی شد.

کارشناس اداره کل ورزش و جوانان درباره ایجاد نظم برای ورزش در فضای باز، گفت: برای بهتر شدن موضوع تمرین در فضای باز مسئولان باید وارد عمل شوند تا بازرسی‌ها و برنامه ریزی هایشان را برای بهبود و رعایت شئونات اسلامی تقویت کنند.

مردانی خطاب به مربیانی که تمایل به برگزاری تمرین در فضای باز دارند، گفت: اگر باشگاهی بخواهد در فضای باز تمرین داشته باشد باید درفضایی تعریف شده طبق مجوز‌، شئونات اسلامی و اخلاقی و بر اساس آیین نامه‌های تعریف شده وزارت ورزش و جوانان عمل کند.

وی در پایان گفت: اکنون قانون مشخصی برای ورزش کردن در فضای باز وجود ندارد لذا مسئولان باید برنامه ریزی داشته باشند تا یک تجمیع و قانون مشخصی ایجاد شود تا روند این نوع ورزش قانونی و به یک برنامه درستی برسد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.