معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان از برگزاری وبینار رایگان اقامتگاه بوم‌گردی، چالش‌های راه‌اندازی و نیاز‌های مدیریتی در استان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  آرمان وطن‌دوست معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: این وبینار آموزشی به همت دانشگاه کردستان و با همکاری این اداره‌کل و جامعه بوم‌گردی استان، روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

او افزود: مدرسان این کارگاه آموزشی، آوات مکاری رئیس گروه توسعه گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کردستان، سعید سجادی رئیس جامعه بوم‌گردی‌های استان و سالار کهزادی استادیار گروه گردشگری دانشگاه کردستان هستند.

 معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: برگزاری این وبینار با توجه به اینکه کردستان به‌عنوان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کشور است لازم بود، بر همین اساس تمام مدیران و کارکنان اقامتگاه‌ها باید در این کارگاه شرکت و گزارش حضور خود را به مسئول این بخش در اداره‌کل ارائه دهند.

وطن دوست یادآور شد: مدیران و کارکنان اقامتگاه‌های بوم‌گردی و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به لینک Meet.uok.ac.ir/ch/Faculty.humanities ۲ در این وبینار آموزشی شرکت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.