سخنگوی سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف پیرامون این مجموعه توضیحاتی را بیان کرد.

ابراهیم شکوری، سخنگوی سابق باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مراسم تقدیر از مربیان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: جا دارد از تمام کسانی که این مراسم را برگزار کرده اند، تشکر و قدردانی کنم. مراسم خوبی است و امیدوارم این گونه مراسم ها، بیشتر برگزار شوند. فوتبالی‌ها نیاز دارند که دور هم جمع شوند و با یکدیگر دیدار داشته باشند.

نظرتان در مورد دربی شب گذشته چه بود؟

شرایط فوتبال و دربی سخت شده است. فشار فضای مجازی باعث شده است تا تیم‌های ما در دربی، اول به فکر نباختن باشند. این مورد می‌تواند در روند بازی تاثیر گذار باشد. فشار دربی بالا است و نمی‌توان به بازیکنان و کادر فنی ایراد گرفت. بازیکنان به فکر تبعات بعد از بازی هستند که مثلا اگر ببازند، آبرویشان در فضای مجازی می‌رود. اگر تیمی در دربی شکست بخورد، تبعات سنگینی برایش خواهد داشت. پرسپولیس و استقلال همیشه حرف از بحران می‌زنند. در فوتبالمان، همه تیم‌ها می‌خواهند قهرمان شوند و اگر تیمی دوم شود، هواداران به آن حمله می‌کنند.

مربیان فوتبال ما امنیت شغلی ندارند

شکوری درباره کم گل بودن مسابقات لیگ برتر، تصریح کرد: فلسفه فوتبالمان، برد محور است و متاسفانه مربیان ما، امنیت شغلی ندارند. در لیگمان سریع مربیان جا به جا می‌شوند. این مورد می‌تواند در کم گل بودن و بی کیفیت بودن لیگ، تاثیر زیادی بگذارد. تیم‌های پایین جدول هدفشان اول این است که نبازند و همین موضوع باعث می‌شود که بازیکنان با سیستم بسته بازی کنند. سیستم تدافعی در لیگمان، زیاد شده است و تیم‌ها بیشتر محتاط بازی می‌کنند. احترام باید متقابل باشد. فوتبال خانه ما است و کسی نمی‌تواند ما را از آن جدا کند.

تبلیغات محیطی چه قدر می تواند برای فوتبالمان موثر باشد؟

پخش تلویزیونی، در صدر درآمد باشگاه‌ها است. باشگاه‌های ما نمی‌توانند حق پخش تلویزیونی داشته باشند و مجبور هستند به سمت تبلیغات محیطی بروند. این اتفاق خوب است و باید اصول حرفه‌ای آن رعایت شود. تبلیغات اگر با فکر‌ انجام شوند، بیننده موقع دیدن آن ها، چشمانش اذیت نمی‌شود. باشگاه‌ها می‌توانند با این موضوع، درآمد خوبی داشته باشند. ۹۰ درصد مشکلات فوتبالمان، مشکلات مالی هستند. باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا به مشکل نخوریم. واگذاری تبلیغات محیطی اتفاق خوبی برای فوتبالمان بود و امیدوارم ادامه دار باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.