رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان گفت: سه تن، انواع فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف در این شهرستان کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مسعود خاتمی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان اظهار داشت: این میزان فرآورده فاسد دامی که تاریخ مصرف آن‌ها گذشته و به هیچ عنوان قابل استفاده نبود با حضور مستمر بازرسان و مسئولین فنی و بهداشتی و از طریق نظارت و کنترل واحد‌های تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان مریوان کشف و ضبط شد.

او یادآور شد: فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ، ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز شامل ۲ لاشه گاوی و سه لاشه گوسفندی و دنده و بیش از ۳۵۰ کیلو انواع فراورده‌های خام دیگر بود.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان تاکید کرد: این میزان فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف با نظارت شبکه بهداشت و درمان در یک مکان مناسب معدوم سازی و از ورود آن به سفره خانوار‌ها جلوگیری شد.

خاتمی با بیان اینکه افراد متخلف شناسایی شده اند گفت: پرونده تخلف تشکیل و جهت برخورد قاطع و قانونی با متخلفان به مراجع قضایی ارسال شد.

او از عموم مردم خواست ضمن خرید از مراکز معتبر نسبت به تاریخ تولید و انقضاء روی بسته بندی توجه کرده و در صورت موارد مشکوک و یا تخلف با پیغام گیر ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.