رئیس اداره آب و فاضلاب ایذه گفت: نیرو‌های امور آبفای شهرستان طی یک عملیات جهادی الکتروپمپ را نصب و پس از لوله گذاری، چاه تاسیسات گلال مجددا وارد مدار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید رامین موسوی رئیس اداره آب و فاضلاب ایذه با اشاره به وارد مدار شدن مجدد چاه تاسیسات گلال بخش سوسن گفت: به دلیل تنش آبی موجود طی امسال، پمپ چاه تاسیسات این بخش دچار سوختگی شد.

او افزود: نیرو‌های امور آبفای شهرستان ایذه طی یک عملیات جهادی الکتروپمپ را نصب و پس از لوله گذاری، چاه تاسیسات گلال مجددا وارد مدار بهره برداری شد.

موسوی ضمن تشکر از نیرو‌های تلاشگر آبفا ایذه و سوسن  اظهار کرد: چاه تاسیسات گلال، آب شرب ۲۰ روستای بخش سوسن با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر را تامین می‌کند.

رئیس اداره آب و فاضلاب ایذه  بیان داشت: عملیات تعمیر و رفع شکستگی  شبکه توزیع آب در روستای دهشیخ، همچنین عملیات رفع شکستگی و تعمیر خط انتقال ۶ فلزی آب در روستای کفت گله  و شناسایی و قطع یک مورد انشعاب آب غیر مجاز در تاریخ ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰ از دیگر اقدامات انجام شده نیرو‌های آبفای شهرستان ایذه هستند.

چاه تاسیسات گلال بخش سوسن مجددا وارد مدار شد

بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه و در شمال غربی این شهرستان واقع شده است. این بخش دارای ۲ دهستان به نام‌های سوسن غربی و سوسن شرقی و ۱۰۵ روستا و جمعیت بخش سوسن بالغ بر ۱۶ هزار نفر است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: چاه تاسیسات ، تنش آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.