پیشکسوت کشتی ایذه گفت: ما پیشکسوتان کشتی شهرستان ایذه فراموش شده ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک ولی محمدی، پیشکسوت کشتی گفت: سال‌ها برای شهرستان ایذه هم امتیاز کسب کردم و هم در کسوت مربیگری زحمت کشیدم و امتیاز و حق بر گردن خیلی از کشتی گیران دارم.

او با گلایه مندی از اداره ورزش و جوانان ایذه، افزود: انتظار بیشتری می‌رفت که به تمام پیشکسوتان کشتی احترام بگذارد و در مراسم تجلیل از کشتی گیران از ما پیشکسوتان نیز دعوت به عمل بیاورد، اما سال‌ها است نسبت به این مسئله توجه‌ای ندارد فقط به عده بسیار اندک توجه می‌کند.

ولی محمدی با اشاره به اینکه از رسانه‌ها که صدای رسای مردم هستند انتظار داریم صدای ما را به گوش مسئولین برسانند، بیان داشت: ما انتظار داریم که با یک بینش صحیح با یک دید باز به این مسئله نگاه شود.

این پیشکسوت کشتی با اشاره به میزبانی ایذه در دور برگشت لیگ برتر کشتی، گفت: اگر مردم و مسئولانی برای دیدن این مسابقات حضور پیدا کردند خود جوش بوده و غیرت و تعصب این افراد را نسبت به کشتی را نشان دادند.

او با بیان اینکه ما پیشکسوتان فراموش شدیم، اظهار داشت: برای کشتی ایذه از زندگی و کار خود می‌زدم تا بتوانم برای لحظه‌ای که هم شده دل مردم شهرم را شاد کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.