پیشکسوت فوتبال گفت: پرسپولیس بازی بهتر و معقول‌تری مقابل استقلال در دربی انجام داد.

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار دربی شب گذشته توضیحاتی را بیان کرد.

نظرتان درباره دربی شب گذشته چه بود؟

دربی در نیمه دوم، بازی جذاب تری بود. ۲ تیم از لحاظ فنی چیزی نداشتند. استقلال در ۵ دقیقه اول بازی، سوار بر بازی بود؛ اما موقعیت‌های خاصی را روی دروازه خلق نکرد. نیمه دوم رفته رفته بازی بهتری را دیدیم و ۲ تیم از لاک دفاعی بیرون آمدند. ۲ تیم آنالیز خوبی از یکدیگر داشتند. پرسپولیس در نیمه دوم بهتر بازی کرد و می‌توانست گل بزند. کم دقتی در ضربات آخر، باعث شد تا سرخ پوشان به گل نرسند. در مجموع بازی دلچسبی را شاهد نبودیم. مساوی به سود ۲ مربی شد تا بتوانند جایگاه خود را حفظ کنند.

نظرتان در مورد اعتراض استقلال به قضاوت بنیادی فر چیست؟

بنیادی فر تمرکز لازم را نداشت. او چند خطا را نگرفت که باعث اعتراض کادر فنی سرخابی‌ها شد. بنیادی فر روز خوبی نداشت. در دقیقه ۸۸ خطایی روی ژستد اتفاق نیفتاد و اصلا پنالتی نبود. ژستد حرفه‌ای خودش را زمین انداخت و به نظرم باید کارت می‌گرفت.

نظرتان درباره دربی ۹۷ چیست؟

او در مورد ارزیابی خود از دربی ۹۷ گفت: معتقدم تساوی، بیشتر به سود پرسپولیس بود؛ زیرا آن‌ها در جدول بالاتر از استقلال قرار گرفتند و به ادامه لیگ امیدوار‌تر شدند. استقلال این فصل آرامش دارد و مهره‌های خوبی جذب کرده است. آبی‌ها باید بهتر عمل کنند و نتیجه بگیرند. شرایط دربی فرق می‌کند و مربیان نمی‌خواهند شکست بخورند. طبیعی است که دربی بازی جذابی نباشد و ۲ تیم، بسته بازی کنند. بازی خوبی نبود. استقلال باید در آینده نتایج بهتری بگیرد تا وارد بحران نشود. پرسپولیس از لحاظ مالی و مدیریتی، مشکل دارد. این تیم با وجود تمام مشکلاتی که داشت، بهتر از استقلال بازی کرد. پرسپولیس بازی معقول‌تری نسبت به هفته‌های آغازین لیگ برتر مقابل استقلال، انجام داد.

داداش زاده در پایان تصریح کرد: فرزاد مجیدی باید از کنار خط اخراج می‌شد. دلیلی نداشت اعتراض بی مورد کند و تنش به وجود بیاورد. او در جایگاهی نیست که بخواهد اعتراض کند. فرزاد مجیدی به خاطر فرهاد مجیدی در این تیم است. باید بعضی‌ها حد خودشان را بدانند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
تمام کارشناسان گفتند پنالتی بوده این میگه نبوده آخه تو دیگه کی هستی عقدهات از استقلال رو این جوری خالی کن
آخرین اخبار