دلخواه از رسیدگی به تخلفات ۱۴۷پرونده درکمیسیون ماده ۱۱ و۱۲ استان ایلام در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،نورالله دلخواه،مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون‌های مواد ۱۱ و ۱۲ استان ایلام تاکنون به ۵۰ مورد پرونده تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقلی رسیدگی شد که ۲۴ مورد جریمه نقدی، ۲۱ مورد از آن‌ها برائت و ۲ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۳ مورد تذکر کتبی صادر شده است.

او به ۹۷ مورد تخلف رانندگان حمل و نقلی برون شهری کالا و مسافر در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این مدت در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر ۴۰ مورد تذکر کتبی، ۲۰ مورد قطع خدمات یک ماهه و ۳۷ مورد برائت بوده و احکام لازم برای آن‌ها صادر شده است.

دلخواه افزود: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از بارنامه، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی بوده و نمونه تخلفات رانندگان عبارتنداز جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت وضعیت، عدم رعایت ضوابط و مقررات جابه جایی بار‌های ترافیکی و... بوده است.

مدیرکل راهداری ایلام ادامه داد : امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها، موسسات حمل ونقل کالا و مسافر و رانندگان شاهد هیچ‌گونه تخلفی در این حوزه نباشیم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.