کسب رتبه دوم معاونت برنامه ریزی و نظارت زنجان در بین مراکز استان‌ها

مدیرروابط عمومی صداوسیمای مرکز زنجان گفت:معاونت برنامه ریزی و نظارت مرکز زنجان موفق به کسب رتبه دوم در بین مراکز استان‌های سازمان صداوسیما شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: معاونت برنامه ریزی و نظارت مرکز زنجان در مجموع ارزیابی‌های۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹، بر اساس شاخصه‌هایی همچون، تأثیرگذاری در حوزه پیام، طراحی و توسعه سیستم ها، سامانه اتوماسیون صدا و سیما، سامانه ERP، برنامه ریزی، پژوهش برنامه ای، تولیدات سایت نگاه، نظارت برنامه ای، ارزیابی برنامه‌های تولیدی و نظارت کنداکتور و EPG، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت مرکز زنجان موفق شد رتبه دوم را در بین مراکز استان‌ها، به خود اختصاص دهد.


او افزود: معاونت برنامه ریزی و نظارت مرکز زنجان پیش از این نیز موفق به کسب رتبه اول در سال ۱۳۹۷، رتبه اول در ۶ ماه اول و رتبه سوم در ۶ماه سوم سال ۱۳۹۸ و رتبه سوم در سال ۱۳۹۹ در بین مراکز استان‌ها شده بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
من بجز خبر ساعت 8شب صدا وسیمای زنجان برنامه دیگری رو نگاه نمیکنم چون برنامه آموزشی اثر گذاری مثل آموزش ترافیک شهری برای عابران وخودرو سواران، آموزش حقوق شهروندی و ... ندارد.بنابراین به نظر من این دریافت رتبه اول ودوم وغیره بدرد مردم نمیخورد. حتی یک تماس ساده برای گفتن یک انتقاد ساده هم گاها با صدا وسیما امکان پذیر نیست