توئیتر به اشتباه حساب چندین کاربر را مسدود کرد

توئیتر به اشتباه تعدادی از کاربران خود را پس از سوء استفاده افراط گرایان از سیاست «تصویر خصوصی»، تعلیق کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورج، بر اساس گزارش‌های واشنگتن پست، پس از اینکه افراط گرایان راست شروع به سوء استفاده از سیاست جدید رسانه خصوصی این پلتفرم کردند، توئیتر به اشتباه تعدادی از حساب‌ها را به حالت تعلیق درآورده است.

واشنگتن پست خاطرنشان می‌کند که پلتفرم از آن زمان بررسی داخلی این موضوع را آغاز کرده و اصلاحات لازم را انجام داده است. سیاست جدید توئیتر، که به افراد اجازه می‌دهد برای حذف عکس‌هایی که بدون اجازه آن‌ها به اشتراک گذاشته شده درخواست دهند، هدف سوء استفاده فعالان راست افراطی قرار گرفته است. آن‌ها به دنبال حذف عکس‌های گرفته شده ازخودشان در تجمعات انتقادی هستند.

این پلتفرم در ابتدا اعلام کرد که این سیاست «رسانه خصوصی» برای ممانعت از سوء استفاده از رسانه‌ها برای آزار و اذیت و افشای هویت افراد خصوصی وضع شده است. سیاستی که توئیتر می‌گوید به طور مناسبی بر وضعیت زنان، فعالان در زمینه‌های مختلف، مخالفان و اعضای جوامع اقلیت تاثیر می‌گذارد.

توییتر

طبق گفته‌های واشنگتن پست، افراط گرایان بلافاصله پس از شروع به کار سیستم جدید توئیتر از آن سوء استفاده کردند. فعالان راست افراطی بنا بر گزارش‌ها از سرویس‌هایی مانند تلگرام و گب، برای سازماندهی علیه حساب‌های ضد افراطی استفاده می‌کردند. افرادی که برای افشای و نقض برتری‌طلبان سفیدپوست در گردهمایی‌های انتقادی کار می‌کنند. راست‌های افراطی به دنبال تعلیق این حساب‌ها و حذف عکس‌های شخصی خود بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار