نگرانی مردم گناباد از جولان سگ‌های ولگرد

تاخت و تاز ۵۰۰ قلاده سگ ولگرد در گناباد باعث نگرانی و مشکلاتی برای مردم شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید زارع حسینی شهردار گناباد با بیان اینکه تاخت وتاز  ۵۰۰ قلاده سگ ولگرد در گناباد باعث ایجاد نگرانی و مشکلاتی برای مردم شده است، گفت: تولید مثل سگ‌ها نسبت به سایر حیوانات بیشتر بوده که این خود باعث افزایش جمعیت سگ‌ها می‌شود.

او با اشاره به رها سازی سگ‌ها توسط ماشین‌های ناشناس از شهر‌های دیگر در اطراف گناباد گفت:در حال حاضر بالای ۵۰۰ قلاده سگ بی صاحب در اطراف گناباد هستند که باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و شهر شده است.

شهردار گناباد گفت: ما با تشکیل سه گروه پیمانکار شروع به زنده گیری این سگ‌ها کرده ایم که در حال حاضر تقریبا ۷۰ قلاده سگ جمع آوری شده و در مکانی که شهرداری برای سگ‌های بی صاحب آماده کرده نگهداری می‌شوند.

زارع حسینی با بیان اینکه برای رفع این معضل باید تمام شهرداری شهر‌ها مکان مناسبی برای نگهداری این حیوان تهیه‌کنند،گفت: یکی دیگر از راه‌های کنترل افزایش سگ‌ها بحث عقیم سازی این حیوان بوده که صحبت‌های با اداره دامپزشکی انجام شده، انشالله بتوانیم به زودی این کار را عملی کنیم.

زارع حسینی گفت: مردم در صورت مشاهده سگ‌های ولگرد می‌توانند با شماره ۱۳۷تماس گرفته تا مامورین شهرداری برای جمع آوری این حیوان اقدام نمایند.

شهردار گناباد در پایان گفت:برای رفع این مشکل بنده از همه سازمان‌های مربوطه تقاضا دارم پایه کار بیان تا بتوانیم این معضل ونگرانی مردم را برطرف سازیم.


انتهای پیام//ح. ص.

برچسب ها: سگ های ولگرد ، حیوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد صفاری
۱۱:۱۳ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
خدا خیرتون بده جناب شهردار که پیگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
چطوری شمردند که 500 تا شده اینقدر دقیق ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
گناباد دیگه افتضاح شده از ترس سگ ها نمیشه از خونه بیرون رفت