فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی‌سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی رضوانشهر با بیان اینکه با اخبار دریافتی مبنی بر نگهداری موتورسیکلت قاچاق توسط فردی در شهر پره‌سر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او از اعزام کارآگاهان آگاهی با هماهنگی قضائی به منزل این فرد خبر داد و گفت: در بازرسی از این خانه یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی‌سی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی رضوانشهر با اشاره به اینکه متهم سعی داشت فرار کند، افزود: با اقدامات پلیسی متهم ۳۲ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

امیر وهاب‌زاده در پایان با اعلام اینکه گسترش قاچاق کالا، اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه برهم می‌زند، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۰:۲۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اون بیچاره که قاچاق چی نبوده رفتین گرفتین اون مصرف کننده بود خخخخخخ امان از قوانین مسخره مملکت ما،از خارج از کشور تا لب مرز اومده جلوشو نگرفتین،به مرز وارد شده جلوشو نگرفتین،تا رضوانشهر حمل شده جلو شو نگرفتین،مصرف کننده مربوطه کلی پول این وسیله رو داده اونم چند برابر حالا جلوشو گرفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟