فرمانده انتظامی شهرستان زابل از پلمب ۷ واحد دندانپزشکی و دندانسازی که بدون اخذ مجوز‌های قانونی توسط افراد فاقد تخصص در زابل راه اندازی شده بودند خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سرهنگ "احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل  گفت: در ادامه روند نظارت بر واحد‌های صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از فعالیت ۷ فرد متخلف که به صورت غیرمجاز اقدام به دایر نمودن اماکن و کارگاه‌های دندانسازی غیر مجاز در سطح شهرستان کرده بودند با خبر شدند.

وی افزود: مأموران پس از تحقیقات گسترده موفق به شناسایی این کارگاه‌های غیر مجاز درسطح شهرستان زابل شده و به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی از اماکن مذکور بازرسی به عمل آوردند.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به انجام برخی فعالیت‌های دنداپزشکی توسط افراد غیر متخصص در اماکن مذکور تصریح کرد: در بازرسی از این محل ها، مقداری لوازم و تجهیزات دندانپزشکی بدون مجوز و غیر بهداشتی کشف و محل‌های مورد نظر پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان از شهروندان خواست تا قبل از مراجعه به مطب‌های دندانپزشکی حتما از اصالت و رعایت مسائل بهداشتی در آن‌ها اطمینان حاصل و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار