درعملیات هوشمندانه ماموران انتظامی شهرستان زهک یک انبار، لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سرهنگ "حمید نوری" فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: در راستای مقابله جدی با سودجویان و محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم در یک انبار واقع در شهر "جزینک" زهک مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از حصول اطمینان از احتکار کالا در انبار مذکور بهمراه مأموران اداره صمت از محل بازدید کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زهک تصریح کرد: در نتیجه بازرسی از محل تعداد زیادی لوازم خانگی احتکاری، شامل ۱۲ دستگاه یخچال و فریزر، ۱۰ دستگاه اجاق گاز فردار، ۱۵ دستگاه ماکروفر، ۵ دستگاه تلوزیون ال‌ای دی، و ۲۰ تخته پتو که از مدت‌ها قبل در آن انبار نگهداری شده بودند کشف شد.
سرهنگ نوری خاطر نشان کرد: تمامی کالا‌های مکشوفه در این عملیات به دلیل عدم ثبت در سامانه انبار‌ها و عدم ارائه آمار موجودی انبار به اداره صنعت، معدن و تجارت مشمول جرم احتکار شناخته شده و برابر حکم مقام قضائی نسبت به پلمب انبار مذکور اقدام شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های احتکاری کشف شده در این عملیات را بالغ بر ۵ میلیارد ریال عنوان کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زهک تصریح کرد: موضوع مقابله و برخورد با سودجویانی که با احتکار کالا‌های اساسی باعث بروز نوسانات قیمت کالا‌ها در بازار و ایجاد مشکلاتی در زندگی مردم می‌شوند به صورت جدی در دستور کار پلیس است و از مردم هم می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به کارشناسان پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با این گونه مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار