سرمربی صنعت نفت آبادان یکی از دلایل گل نزدن این تیم در رقابت های لیگ برتری را موقعیت سوزی های پی در پی بازیکنان خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علیرضا منصوریان،سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی با پیکان تهران گفت: در دقایق پایانی امروز ۲ موقعیت گلزنی بدست آوردیم، اما یکی از عوامل گل نزدن صنعت نفت در مقابل تیم‌های دیگر موقعیت سوزی‌های پی در پی است و اگر ضریب اشتباهات پایین بیاید کیفیت نیز بالا می رود ولی با این وجود خلق یک موقعیت خود یک هنر محسوب می‌شود.

او در خصوص تیم پیکان افزود: از نظر ساختار دفاعی از دیگر تیم‌هایی که تاکنون در مسابقات لیگ برتر همبازی نفتی‌ها قرار گرفته اند سرسخت‌تر بودند و در عقب زمین انسجام زیادی داشتند و در نیمه اول بازی مالکانه تری داشتند

منصوریان وضعیت نامناسب مالی باشگاه صنعت نفت آبادان را عامل دیگری در ناکامی‌های این تیم دانست و با بیان اینکه در حال حاضر از هیچ جا کمکی به این تیم نمی‌شود از مسئولان خواست تا با کمک مالی به تیم برزیل آبادان سبب پیشرفت آن در رقابت‌ها شوند و در آن صورت رختکن نیز به راحتی کنترل می‌شود.

سرمربی صنعت نفت آبادان در واکنش به نتایج تیمش در هفته‌های اخیر توضیح داد: ما در ۵ هفته به قرعه‌های بدی خوردیم و با تیم‌های قوی بازی کردیم و خط دفاعی نیز بازی خوبی از خود نشان داد.

منصوریان درباره اشتباهات بازیکنان تیم خود گفت: در فوتبال اشتباهات هم وجود دارد، و با مسابقه کشتی فرنگی متفاوت است، اما با این وجود مربی همه چیز را درباره تیم بهتر از هر کسی می‌داند و نباید فشار بیرونی سبب آشفتگی و دغدغه‌ در فضای داخلی تیم شود.

مهاجرت مهاجمان معضلی برای فوتبال ایران

سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان تهران نیز در این نشست گفت: فقر گل در بیشتر بازی‌های تیم‌های کشور مربوط به مهاجرت بازیکنان مهاجم به کشور‌های دیگر و جایگزین نشدن آن‌ها با دعوت از بازیکنان خارجی است، بنا براین تنها راه چاره بالا بردن کیفیت بازیکنان‌های داخلی است.

او در خصوص بازی امروز بیان کرد:با وجود اینکه بازی ما بیرون از خانه بود بازیکنان تسلط کامل با خلق موقعیت‌های خوبی در موقعیت فقر گل داشتند.

حسینی توضیح داد: زمین چمن ورزشگاه تختی آبادان از کیفیت خوبی برخوردار بود و داوری خوبی انجام شد، اما شانس با ما یار نبود تا بتوانیم برنده‌ی بازی باشیم.

او ادامه داد: تیم پیکان را تشکیل شده از بازیکنان جوانی خواند که از رده‌های پایین به این تیم آمده اند و تلاش‌ها بر این است که تمرین بیشتر سبب پیشرفت شود.

کارخرابی موقعیت سوزی ها در بازی های برزیل ایران

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.