هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) با برگزاری ۴ دیدار ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس چهار دیدار برگزار خواهند شد که در مهم‌ترین بازی منچستر یونایتد به مصاف کریستال‌پالاس خواهد رفت.

منچستر یونایتد - کریستال پالاس

از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ۳ دیدار همزمان برگزار خواهند شد که در یکی از این بازی‌ها منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم کریستال پالاس خواهد بود.

منچستریونایتد با ۲۱ امتیاز از ۱۴ بازی در رتبه هشتم قرار دارد و کریستال پالاس با ۱۶ امتیاز از همین تعداد بازی رتبه دوازدهم را در اختیار دارد.

یونایتد‌ها در این بازی در شرایطی به مصاف کریستال پالاس می‌روند که رالف رنگنیک، سرمربی آلمانی به عنوان سرمربی جدید و جانشین اوله گونار سولشر روی نیمکت این تیم خواهد نشست تا از امروز هدایت این تیم را تا پایان فصل بر عهده داشته باشد.

یونایتد‌ها رقابت‌های این فصل را با امیدواری بسیار زیاد شروع کردند. با توجه با خرید‌های بزرگ در فصل تابستان مانند رافائل واران و جیدون سانچو و همین طور آمدن کریستیانو رونالدو، هواداران این تیم امید داشتند که تیم محبوبشان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ باشد، اما این تیم با سولشر به بن بست خورد و شکست سنگین برابر واتفورد باعث شد کاسه صبر سران این تیم لبریز شود و حکم به اخراج این مربی نروژی بدهند.

حالا این تیم در میانه‌های جدول به سر می‌برد و از امروز به بعد رنگنیک ماموریت دارد تا شیاطین سرخ را به تیمی مدعی در لیگ جزیره تبدیل کند.

نکات آماری

منچستریونایتد فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت نتوانست کریستال‌پالاس را شکست دهد و یک تساوی و یک شکست داشت.

کریستال پالاس در دو بازی گذشته خود در ورزشگاه اولدترافورد به پیروزی دست یافته است. در حالی که پیش از آن در ۲۲ بازی خارج از خانه برابر منچستر یونایتد ۱۷ شکست، سه مساوی و دو پیروزی داشت.

کریستال پالاس از ۴ بازی آخر خود با منچستر یونایتد ۷ امتیاز به دست آورده است که حاصل دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست بود.

منچستر یونایتد در ۱۵ بازی خانگی در تمام رقابت‌ها نتوانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد.

لیدز یونایتد – برنتفورد

یاران سامان قدوس در برنتفورد از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه ایلاند رود مهمان تیم لیدزیونایتد خواهند بود. این اولین رویارویی ۲ تیم در لیگ برتر پس از سال ۱۹۴۷ است.

لیدز در ۱۴ بازی خانگی گذشته برابر برنتفورد فقط یک بار شکست خورده، ۶ بار به پیروزی رسیده و ۷ تساوی داشته است.

برنتفورد با ۱۶ امتیاز از ۱۴ بازی در رتبه سیزدهم و لیدز یونایتد با ۱۵ امتیاز در رتبه شانزدهم جای گرفته اند. یاران قدوس با پیروزی در این بازی می‌توانند خود را به نیمه بالایی جدول و رتبه نهم برسانند.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در ۲ بازی قبلی تیمش برابر اورتون و تاتنهام روی نیمکت نشست و فرصت بازی پیدا نکرد.

برنامه دیگر بازی‌ها به شرح زیر است:

تاتنهام – نوریچ /ساعت ۱۷:۳۰

تاتنهام که با ۲۲ امتیاز در رتبه هفتم جای دارد میزبان تیم نوریچ سیتی است که از ۱۴ بازی گذشته خود ۱۰ امتیاز به دست آورده و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به برنلی و نیوکاسل ۱۰ امتیازی، قعرنشین لیگ جزیره است.

استون ویلا - لسترسیتی / ساعت ۲۰

در آخرین بازی امروز استون ویلای رده چهاردهمی میزبان تیم لسترسیتی است. لستر که به تازگی خود را به نیمه اول جدول رسانده با ۱۹ امتیاز از ۱۴ بازی در رتبه نهم قرار دارد و استون ویلا با ۱۶ امتیاز از ۱۴ بازی در رتبه چهاردهم است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار