مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره دربی ۹۷ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷ تهران، اظهار داشت: انتظار داشتیم بازی بهتری را هواداران ببینند. حاشیه‌های دربی باعث شد تا این بازی از آن لحظات زیبا که در زمین رقم می‌خورد دور شود. این ۲ تیم فوتبالیست‌های خیلی خوبی نیز در اختیار دارند و به همین دلیل هواداران انتظار داشتند که بازی خوبی را مشاهده کنند. به هر حال ۲ تیم تلاش خود را کردند و با کادر برگزاری مسابقه همکاری لازم را انجام دادند.

او درباره اینکه هواداران از چه زمانی می‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند، عنوان کرد: مسئوان در حال تلاش برای انجام شدن این اتفاق هستند. زیرساخت استادیوم آزادی که برای بازی‌ ایران و کره جنوبی آماده شده بود، این اتفاق را برای ما مهیا کرد. ما هواداران خوبی در لیگ یک داریم که می‌خواهند به ورزشگاه‌ها بیایند. باید بتوانیم یک زندگی مسالمت آمیزی با کرونا برقرار کنیم. امیدوارم به زودی دستگاه ذی ربط این شرایط را مهیا کند و ما نیز امیدواریم این شرایط سریع تر فراهم شود.

سهیل مهدی ادامه داد: یکی از دستگاه‌های ذی ربط که مهمترین نیز محسوب می‌‌شود، مدیریت بهداشت کشور است. ما همیشه تابع نظرات آن‌ها هستیم. وقتی هواداران کنار هم می‌نشینند چون روح فوتبال حمایتی است، اما در سینما اینچنین نیست. ما به جای ۳۰ درصد، ۵ درصد ورزشگاه‌ها را باز کردیم، اما همه در کنار هم نشستند. ما اگر ۵۰ نفر هم به ورزشگاه راه دهیم، همه در کنار هم می‌نشینند. فکر می‌کنم خود ما شهروندان نیز باید کمک کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار