دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دانشگاه هیچگونه طرحی برای اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن و یا مراجعان به مراکز غربالگری کرونا ندارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  در اطلاعیه شماره ۳۰ ستاد بحران کرونای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمده است: در روز گذشته فرد یا افراد کلاهبردار با تعدادی از هم استانی‌ها تماس حاصل کرده و با معرفی خود به عنوان یکی از کارشناسان و یا مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی استان به آنان اعلام کرده اند که به دلیل دریافت واکسن کرونا و یا حضور در برنامه غربالگری کرونا مشمول دریافت جایزه نقدی و یا غیر نقدی شده اند.

با توجه به سابقه فعالیت این قبیل افراد کلاهبردار که با نام و عنوان‌های مختلف و جعلی با افراد عادی تماس و با شگرد‌های فریبکارانه و وعده‌های وسوسه برانگیز اقدام به اخاذی می‌کنند، بر لزوم هوشیار بودن هموطنان عزیز در برخورد با این افراد تاکید می‌شود.

بر این اساس از هموطنان درخواست می‌شود: تا در صورت تماس این قبیل افراد به درخواست‌های آنان اعتنا ننموده و با وسوسه این افراد به هیچ عنوان در پای عابر بانک و یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی حاضر نشوند و به هیچ وجه نیز نسبت به پرداخت پول و یا ارائه اطلاعات بانکی و شماره و رمز حساب‌های خود اقدام نکنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار