گزارش‌ ها حاکی از آن است که مسنجر در حال آزمایش قابلیت Split Payments یا تقسیم پرداخت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، مسنجر با خلاصه کردن همه چیز‌هایی که از ابتدای سال منتشر شده، چند سورپرایز را به نمایش گذاشت که هنوز اجرا نشده اند. یکی از این ویژگی‌ها نگاهی اجمالی به ویژگی تقسیم قبض است که مسنجر در ایالات متحده آمریکا آزمایش می‌کند.

با استناد به گزارش‌های دریافتی، از هفته آینده کاربران مسنجر در آمریکا می‌توانند ویژگی Split Payments که روشی رایگان برای به اشتراک گذاشتن هزینه‌ها است را آزمایش کنند. در مرحله استفاده آزمایشی می‌توان با کلیک کردن روی دکمه (Get Started یا شروع به کار) در یک چت گروهی یا مرکز پرداخت در مسنجر، ویژگی تقسیم پرداخت‌ها را پیدا کرد.

تقسیم پرداخت در مسنجر

کاربران مسنجر می‌توانند هر صورتحساب را به طور مساوی تقسیم کنند، حتی این امکان وجود دارد مبلغ مشارکت را برای هر فرد تغییر دهند. پس از وارد کردن یک پیام شخصی و تأیید جزئیات پرداخت فیسبوک، همه درخواست‌ها ارسال می‌شوند و در چت‌های گروهی نیز قابل مشاهده خواهند بود.

مسنجر درباره اینکه چه زمانی Split Payments برای همه در دسترس خواهد بود، چیزی اعلام نکرده، اما اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالاً این ویژگی اوایل سال آینده آماده و قابل استفاده خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار