فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه جزئیات تیراندازی در منطقه مسکونی بخش مامونیه را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ روح الدین یوسفوند فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با اشاره به تیراندازی در منطقه مسکونی در بخش مامونیه شهرستان زرندیه جزئیات این تیراندازی را تشریح کرد.

سرهنگ یوسفوند افزود: با اعلام گزارشی مبنی بر اقدام به سرقت مسلحانه از یک منزل مسکونی در بخش مامونیه شهرستان زرندیه به پلیس، بلافاصله مأموران انتظامی در محل مورد اشاره حاضر شدند.

او اضافه کرد: پس از شلیک این سارقان مسلح به سوی پلیس در عملیات تعقیب و گریز، مأموران انتظامی، ضمن رعایت و استفاده از قانون بکارگیری سلاح، با شلیک بهنگام به سوی متهمان، موفق به دستگیری یکی از سارقان و کشف یک قبضه سلاح کمری از او شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با اشاره به ادامه تحقیقات پلیسی برای دستگیری دیگر سارق متواری در این عملیات بیان کرد: در بستر تحقیقات فنی مأموران پلیس، مشخص شد که این سارقان مسلح، ساکن یکی از استان‌های همجوار استان مرکزی و از مجرمان سابقه دار هستند.

او با تشکر از تعامل فراگیر شهروندان با پلیس در انجام این عملیات موفقیت آمیز پلیسی، از تمامی مردم خواست همواره به هشدار‌های پلیسی توجه کرده و با استفاده از لوازم ایمنی مناسب و دیگر تجهیزات هوشمند، سارقان را ناکام بگذارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار