جان لاولس که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول بازی کرد، به دلیل خرید و فروش مواد مخدر، پس از حکم دادگاه راهی زندان شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از hulldailymail، جان لاولس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم فوتبال لیورپول بازی کرد، اما اکنون به دلیل خرید و فروش مواد مخدر برای باند اسکوز جی در زندان است.‌

لاولس، ۳۹ ساله، به عنوان یکی از پرکارترین فروشندگان مواد مخدر زندگی دوگانه‌ای داشت، وارداتی از کانتی لاینز از لیورپول که مرکز شهر را با مواد مخدر پر کرده بود.

لاولس بخشی از باند موسوم به اسکوز جی بود که به یکی از اهداف اصلی پلیس هامبرساید در جنگ علیه مواد مخدر تبدیل شد، او با مجموعه‌ای از دلالان خیابانی در اسپرینگ بانک، جاده بورلی همکاری کرده و مرد اصلی باند مستقر در لیورپول بود. او عملیات خود را از شهر قدیمی هال در دفاتر تاریخی سابق یکی از شرکت‌های حقوقی معتبر شهر اداره کرد.

لاولس به عنوان یک بازیکن متعصب مادام‌العمر باشگاه لیورپول از کراکست به خود می‌بالید که در کنار وین رونی، بازیکن اورتون و منچستریونایتد بزرگ شده است.

لاولس

اما با شکوفایی رونی، اسطوره انگلیس، لاولس هرگز موفقیت بزرگی نداشت، در عوض او برای یکسری از باشگاه‌های لیگ پایین‌تر از جمله مارین اف سی در کرازبی نزدیک لیورپول، نیو سنتز اف سی، معروف به TNS، Burscough و Vauxhall Motors بازی کرد.

اوج کار او زمانی بود که برای قهرمان ولز TNS بازی کرد، زمانی که آن‌ها در اولین دور لیگ قهرمانان ۲۰۰۵ با لیورپول قهرمان اروپا دیدار کردند. لاولس به عنوان یک بازیکن فرعی در مقابل ۴۵۰۰۰ هوادار در آنفیلد وارد زمین شد. TNS در مجموع ۶-۰ شکست خورد.

لاولس شش فصل دیگر را در لیگ‌های پایین‌تر بازی می‌کرد تا اینکه در اکتبر ۲۰۲۰ در دوران قرنطینه به عنوان مدیر باشگاه ولزی پرستاتین تاون منصوب شد، سپس قهرمان JD Cymru North شد.

او تنها چند روز پس از دستگیری‌اش در ژانویه توسط پرستاتین اخراج شد و هرگز باشگاه را در یک بازی رقابتی هدایت نکرد.

دستگیری لاولس به دنبال یک عملیات مخفی بزرگ توسط پلیس هامبرساید با همکاری پلیس مرسی ساید علیه باند «اسکوز جی» مظنون به تامین مداوم هروئین و کوکائین در مرکز هال بود.

مواد مخدر

سرکرده گروه دانیل کاندلیف، ۲۶ ساله، مواد مخدر را از لیورپول تهیه و تامین می‌کرد، در حالی که لاولس، به عنوان مدیر منطقه با ۱۱ فروشنده مواد مخدر که زیر نظر او در هال کار می‌کردند، عمل می‌کرد.

لاولس که در آپارتمانی در اتاق وکلا سابق در بولالی لین تاریخی زندگی می‌کرد، مواد مخدر را در شبکه فروشندگان خود توزیع می‌کرد و مصرف کنندگان را در اسپرینگ بانک، جاده بورلی و مرکز شهر هدف قرار می‌داد.

در یک جلسه دادگاه در ماه گذشته در هال، مشخص شد که در یک دوره ۶۰ هفته‌ای از مارس ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۱، کاندلیف به طور متوسط ​​تقریبا ۳۲۰ تماس و پیام در روز را برقرار کرده و دریافت می‌کند.

پلیس هامبرساید گفت شکست عملیات کاندلیف و لاولس ضربه بزرگی برای کانتی لاینز بود که در هال معامله می‌کرد و تاثیر واقعی بر در دسترس بودن مواد مخدر در شهر داشت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار