معامله اخیر شرکت پورشه نشان می‌ دهد این خودروساز آلمانی قصد ساختن یکی از پیشرفته‌ترین دوچرخه‌ های برقی را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین رنت، معامله اخیر پورشه نشان می‌دهد که در آینده شاهد عرضه برخی از پیشرفته‌ترین دوچرخه‌های برقی به بازار جهانی هستیم. البته انتظار می‌رود مثل خودرو‌های این شرکت آلمانی، قیمت دوچرخه‌ها نیز به اندازه یک موتورسیکلت اسپرت باشد. پورشه ممکن است با تولید خودرو‌های برقی خود به مشکل برخورده باشد، اما این مسئله قطعا مانع این شرکت از تسلط آن بر بازار خودرو‌های برقی نیست.

این خودروساز با تولید دوچرخه‌های برقی غریبه نیست و حتی خط تولید جدید خود را با همکاری شرکت سازنده دوچرخه‌های برقی به نام Rotwild ایجاد کرده است. در ماه مارس بود که پورشه از مدل‌های eBike Sport و Cross خود را رونمایی کرد که نه تنها دارای مواد درجه یک و ویژگی‌های هوشمند بودند، بلکه جزو گران‌ترین دوچرخه‌های برقی موجود در بازار محسوب می‌شدند.

در حالی که پورشه به خاطر طیف گسترده‌ای از فعالیت‌هایش در صنایع مختلف، از جت‌های خصوصی گرفته تا ساعت‌های هوشمند لوکس شهرت دارد، اکنون به نظر می‌رسد تمرکز خود را بر تقویت نقش خود در صنعت دوچرخه های برقی معطوف کرده است.

دوچرخه پورشه

پورشه اعلام کرد که در قراردادی که تا پایان ماه و از طریق یک بیانیه مطبوعاتی نهایی می شود، سهامدار بخش اعظمی از شرکت دوچرخه‌های الکتریکی Greyp Bikes خواهد شد. گفته می‌شود این اقدام فعالیت پورشه را در زمینه تولید دوچرخه‌های الکتریکی گسترش می‌دهد. شرکت پورشه اعلام کرده که دوچرخه‌های برقی در استراتژی‌های این شرکت جایگاه ثابتی دارند و علیرغم اینکه اکثریت سهام شرکت Greyp Bikes را خریده است، همچنان به همکاری با خود با Rotwild ادامه می‌دهد. موضوعی که اهمیت فزاینده دوچرخه‌های برقی برای این شرکت را نشان می‌دهد.

از دوچرخه‌های برقی پورشه چه انتظاری داریم؟

پورشه قبلا حدود ۱۰ درصد از سهام Greyp Bike را در اختیار داشت، اما اکنون به سهامدار عمده این شرکت تبدیل شده که به آن اجازه می‌دهد در فرآیند طراحی، مشارکت بیشتری داشته باشد. ترکیب تکنولوژی شرکت Greyp Bike و سرعت و لوکس بودن پورشه می‌تواند به ساخت محصولاتی باکیفیت منجر شود.

دوچرخه برقی

قیمت دوچرخه‌های برقی پورشه در حال حاضر می‌تواند حتی از ۸ هزار تا ۱۰ هزار دلار نیز بالاتر برود و از طرف دیگر شرکت Greyp Bikes هم مدل‌هایی دارد که حدود ۱۵ هزار دلار قیمت دارند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که دوچرخه‌های برقی آینده پورشه قیمت بالایی داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار