به همت بنیاد علوی ۸ طرح محرومیت زدایی در شهرستان اردل آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حاج حسنی نماینده بنیاد علوی در اردل گفت: به همت بنیاد علوی و در راستای محرومیت زدایی، ۸ طرح در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، زیرساخت و کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در دهستان دیناران این شهرستان آغاز شد.

او افزود: ۲۳۰ قلم کالا، شامل بخاری، فرش، تشک، کولر، سیستم صوتی، رایانه، کپی، لوازم آموزشی، آبگرمکن و جاروبرقی با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در بین مدارس و مساجد این روستا‌ها توزیع شد.


بیشتر بخوانید


حاجی حسنی اضافه کرد: همچنین با تکمیل پروژه‌های آبرسانی، ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای چشمه سلیمان با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال زیر پوشش آبیاری نوین قرار خواهد گرفت که علاوه بر راندمان تولید و ایجاد اشتغال، تنوع محصولات پربازده را هم بدنبال خواهد داشت.

او ادامه داد: همچنین با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال با مشارکت صداوسیمای استان و بنیاد علوی، پوشش کامل شبکه‌های دیجیتال تلویزیونی در شهرستان اردل تکمیل و آماده بهره برداری است.

حاجی حسنی گفت: تا یک ماه آینده، عملیات احداث و تعمیر ۳۹ مدرسه، مسجد و خانه عالم با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در دهستان دیناران شروع می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۷:۴۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
طبق آمایش سرزمین طرحهای بزرگ ملی باید در سرزمینهای پر آب و مساعد باشد نه در بیابانهای شرق و غرب زاگرس .
حالا موقع سیل کارخانجات بزرگ ملی و سرازیر شدن این سرمایه گذاری ها به سمت بختیاری و زاگرس مرکزی است.
آخرین اخبار